معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان خبرداد:

توزیع ۳۵۰هزار پاکت بین دانش آموزان و راه اندازی ۱۳۱۳مرکز نیکوکاری در مساجد گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رمضانی معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت:امسال ۳۵۰ هزار پاکت تقدیم دانش آموزان مدارس شده است تا اولیاء و دانش آموزان کمک های انسان دوستانه خود را داخل آن قرار دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رمضانی معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در نشست خبری کمیته این نهاد که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شده بود اظهار کرد: امسال ۳۵۰ هزار پاکت تقدیم دانش آموزان مدارس شده است تا اولیاء و دانش آموزان کمک های انسان دوستانه خود را داخل آن قرار دهند و به مدیر مدرسه که امین کمیته امداد محسوب می شود تحویل نمایند تا مدیرانIMG_2399 مدارس این کمک ها را در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنند و در صورت عدم وجود دانش آموزان نیازمند آن را در اختیار مدارس دیگری قرار دهند.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته به همین طریق ۲۵۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع شده بود.

وی از وجود ۲۹۰ ایستگاه ثابت در میادین شهرها و ۴۰ ایستگاه سیار خبر داد و گفت:یک هزار و ۳۱۳ مسجد نیز به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند که این کمک ها به مردمان نیازمند همان منطقه اختصاص می یابد و همچنین هر پایگاه بسیج به عنوان یک ایستگاه ثابت در جمع آوری کمک های مردمی ،این کمک ها را جمع آوری کرده و در اختیار بسیجیان محروم و مستضعف آن منطقه قرار می دهد.
معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) در نماز جمعه این هفته شهرهای استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا رمضانی در پایان شماره حساب ۴۷۹۰۸۲ بانک ملت و سامانه تلفنی ۳۳۳۶۵۵۰۷ را جهت کمک های مردمی معرفی کرد.

خبرنگار: صابر عاشری

Share