معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی گیلان خبر داد:

توزیع میوه شب عید در استان گیلان از صبح امروز آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی گیلان از آغاز توزیع میوه شب عید در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی گیلان از آغاز توزیع میوه شب عید در این استان خبر داد.۱۳۹۳۰۹۱۸۰۰۰۷۵۲_PhotoA

عباس جعفرپور صبح امروز در جریان توزیع میوه شب عید به مراکز عرضه، اظهار کرد: بیش از ۴۰ مرکز در گیلان برای توزیع میوه شب عید در حال تخلیه بار و عرضه سیب و پرتقال به مردم استان هستند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز کار توزیع میوه‌های شب در گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب برای توزیع با نرخ مصوب آماده شده است.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی گیلان قیمت پرتقال را هر کیلو ۲ هزار و ۹۰۰ تومان و سیب نیز ۲ هزار و ۷۰۰ تومان عنوان کرد و یادآور شد: این میوه‌ها در سبدهای ۱۰ کیلویی عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ مرکز در رشت و حومه، ۶ مرکز در رودبار، ۴ مرکز در رودسر، ۴ مرکز در آستارا، سه مرکز در لاهیجان، انزلی و سیاهکل، دو مرکز در آستانه‌اشرفیه، املش، سیاهکل، صومعه‌سرا و فومن، یک مرکز در لنگرود، شفت، رضوانشهر و ماسال برای عرضه میوه‌های شب عید در نظر گرفته شده است./فارس

 

Share