رئیس شورای اسلامی رشت عنوان کرد:

تصویب کلیات بودجه ۹۴ و تاکید مجدد بر ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صابر با اشاره به برنامه های شورا و شهرداری رشت برای وسعه پایدار شهری اظهار داشت : ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق در حوزه خوراک شناسی مورد توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس صابر ظهر امروز در هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی رشت  با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۴ در جلسات متعدد و توضیحات مدیر بودجه و برنامه ریزی شهرداری رشت، اظهار داشت : کلیات بودجه سال ۹۴ تصویب می‌شود و جزئیات آن و نحوه توزیع آن ظرف ۱۰ روز آینده تصویب می‌شود.

saber19363740وی با بیان اینکه در کلیات بودجه سال ۹۴ به میران ۳۹۳ میلیارد تومان بودجه نقدی و ۲۰۷ میلیارد تومان بودجه غیر نقدی لحاظ شده است، افزود: توزیع آن از کل بودجه ۲۵ درصد جاری و ۷۵ درصد عمرانی است.

رئیس شورای اسلامی رشت گفت: ۲۴۵ میلیارد تومان بودجه نقدی حوزه عمرانی و ۲۰۷ میلیارد تومان غیر نقدی در حوزه عمرانی بوده و  ۱۴۸ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری است و تقریبا ۱۰۲ میلیارد هزینه های پرسنلی و مابقی هزینه های غیر پرسنلی است.

صابر با اشاره به برنامه های شورا و شهرداری رشت برای وسعه پایدار شهری اظهار داشت : ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق در حوزه خوراک شناسی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه شهرداری در راستای توسعه پایدار برای اینکه مشخصات شهر رشت را برای دنیا تعرفه کند برنامه هایی دارد، افزود: شهرداری با توجه به ظرفیت‌های شهر و استان عمل می کند

رئیس شورای اسلامی رشت تبادل اطلاعات بین دفتر مرکزی یونسکو و شهرداری رشت را مورد تاکید قرارداد و گفت: ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق درخوراک شناسی در روند توسعه پایدار در یک بازده زمانی دنبال می‌شود./تسنیم

Share