تشکیل کانون خیرین دانشگاه آزاد استان گیلان برای کمک به دانشجویان کم بضاعت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه کانون خیرین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان و چند تن از خیرین استان در محل ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه کانون خیرین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان و چند تن از خیرین استان در محل ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد استان گیلان برگزار شد.
P1050257در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر از توجه وی‍‍‍‍‍‍ژه خیرین به شرکت در کارهای خیر و عام المنفعه، گفت: با توجه به پیشنهاد ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تشکیل کانون خیران و استفاده از تجربیات و نقطه نظرات سازنده آنان در ارتقای دانشگاه و رسیدن به جایگاه واقعی و اهداف آن، ما را بر آن داشت تا با دعوت از خیران استان گیلان، اولین جلسه این کانون را برگزار کنیم.
وی، افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی، در عرصه مختلف پیشرفت های خوبی داشته و این پیشرفت را مدیون حمایت های بی دریغ مردمی می داند و حمایت و پشتیبانی مردم از دانشگاه آزاد اسلامی سبب شد تا این دانشگاه مردمی بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماید و در دنیا به عنوان یک مرکز علمی بزرگ ، شناخته شود.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، تصریح کرد: اقدامات ارزشمند و خداپسندانه شما خیران و مشارکت آنان در دانشگاه، توانست باعث توسعه علمی آموزش عالی در کشور و استان شود.
دکتر سید علی میرابراهیمی، تأکید کرد: حمایت از دانشگاه و دانشجویان و اساتید برکات فراوانی را در جامعه خواهد داشت. ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که تنها با حمایت خیرین محقق خواهد شد و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
این مقام مسئول، یکی از اهداف تشکیل کانون خیرین را کمک به دانشجویان کم بضاعت دانست و اظهار کرد: مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در صدد آن هستند تا با کم کردن هزینه های تحصیلی دانشجویان و ایجاد فرصت های مناسب ادامه تحصیل برای فرزندان این مرز و بوم ، درجهت اعتلای سطح علمی آنان بکوشند و در این راستا اقدام به تشکیل این کانون ، کرده است.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با اشاره به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ، اذعان داشت: سوق دادن سرمایه های خیرین در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی از بهترین اعمال پسندیده در نزد خداوند به حساب خواهد آمد.
دکتر میرابراهیمی، از ایجاد کانون خیرین در استان گیلان، ابراز خورسندی کرد و بیان داشت: با افق درخشانی که از تشکیل کانون خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم دید، حسن نیت خیران در پیشبرد اهداف آموزش عالی در استان گیلان و پشتیبانی و حمایت از دانشگاه در جهت ترویج ارزش های انسانی و اسلامی ، از جمله مواردی هستند که خیران همیشه به آن توجه داشته و انشاالله در این راستا حرکت خواهند کرد.
در پایان ، خیران حاضر در جلسه ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود خواستار تنظیم اساسنامه تشکیل این کانون در استان گیلان شدند.

Share