در مراسم اهدای احكام شوراي فرماندهي پايگاه سردارشهيدحسين املاكي

ترویج فرهنگ مطالعه نیازمند حرکتی جهادی و روحیه بسیجی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در مراسم اهدای احکام شورای فرماندهی پایگاه سردارشهیدحسین املاکی گفت: تفکر بسیجی هرجا وارد عرصه های سازندگی شد نتایج مثبت آن برای آحاد مردم ملموس و نمایان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در مراسم اهدای احکام شورای فرماندهی پایگاه سردارشهیدحسین املاکی(بسیج کتابداران گیلان) گفت: تفکر بسیجی j96eqvbqهرجا وارد عرصه های سازندگی شد نتایج مثبت آن برای آحاد مردم ملموس و نمایان خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مراسم اهدای احکام شورای فرماندهی پایگاه سردارشهیدحسین املاکی(بسیج کتابداران گیلان) با حضور معاونت محترم اجرائی سپاه قدس گیلان، ریاست سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد.
در این مراسم که در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و با حضور اعضای فرماندهی پایگاه سردار شهید املاکی(بسیج کتابداران گیلان) برگزار شد امیر محمدپور بسیج را شجره طیبه و میراث ماندگار امام راحل عنوان کرد و با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه های کشور حضوری فعال دارد گفت: تفکر بسیجی هرجا وارد عرصه های سازندگی شد نتایج مثبت آن برای آحاد مردم ملموس و نمایان خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین ترویج فرهنگ مطالعه در استان گیلان را نیازمند حرکتی جهادی نظیر آنچه در بسج اتفاق می افتد دانست و تاسیس پایگاه بسیج کتابداران استان را اقدامی در این راستا عنوان کرد. وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف در حوزه فرهنگی استان و همکاری دستگاههای فرهنگی مشکلات در این حوزه بزودی مرتفع شود.
در این مراسم همچنین معاون اجرایی سپاه قدس گیلان ضمن بیان اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی ایران جوانان پرشوری هستند که تفکری برگرفته از تفکر بسج دارند گفت: یکی از نشانه های موفقیت و صلابت انقلاب اسلامی ایران با گذشت ۳۶سال از پیروزی شکوهمند آن تربیت نیروهایی جوانی است که همطراز با این انقلاب و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام بر می دارند.
عباس بایرامی تربیت نیروهای فعال و زبده در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را از مهمترین دستاوردهای بسیج عنوان کرد و گفت: یکی از ماموریتهای مهم بسیج در دوره حاضر توسعه زیرساختهای مربوط به حوزه کتابخوانی در جامعه است.
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم پایگاه بسیج کتابداران استان گیلان(پایگاه بسیج شهید املاکی) را از فعالترین مراکز بسیج در استان ارزیابی کرد و با ابراز امیدواری نسبت به موفقیتهایی که در عرصه کتابخانه ها حاصل شده آن را از نتایج تشکیل بسیج در این نهاد فرهنگی دانست.
حسن حبیبی همچنین خدمت در مجموعه فرهنگی کتابخانه های عمومی را فرصتی برای گام نهادن در عرصه مهم فرهنگی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
در ابتدای این مراسم مسئول پایگاه بسیج شهید املاکی( کتابداران استان گیلان) ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده گفت: این پایگاه با ۱۳۰عضو در کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان تبدیل به مرکزی فرهنگی در تربیت نیروهای ارزشی و همطراز با ولایت شده است.
جلال فردی مقدم، همچنین اظهار امیدواری کرد تلاش داریم با جذب اعضای جدید در پایگاه بسیج کتابداران استان گیلان آن را به عنوان فعالترین پایگاه بسیج استان معرفی کنیم.
وی همچنین از آمادگی پایگاه بسیج شهید املاکی(کتابداران استان گیلان) برای برگزاری نخستین همایش بزرگ بسیجیان فرهنگی استان گیلان خبرداد.
اعطای احکام شورای فرماندهی پایگاه سردارشهیدحسین املاکی(بسیج کتابداران گیلان) به اعضای این شورا پایانبخش این مراسم بود.
گفتنی است پایگاه سردارشهیدحسین املاکی(بسیج کتابداران گیلان) سال در سال۱۳۹۲ تاسیس و شورای فرماندهی این پایگاه تشکیل شد.

Share