جانشین یگان های ویژه ناجا با حضور در رشت خبر داد:

تجهیز یگان های ویژه ناجا به نخستین خودروی زرهی ساخت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین یگان های ویژه ناجا از تجهیز این یگان به نخستین خودروی زرهی ساخت ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین یگان های ویژه ناجا از تجهیز این یگان به نخستینGOPR0361_1424766613019_low خودروی زرهی ساخت ایران خبر داد.

سردار حبیب‌الله جان‌نثار در حاشیه رزمایش پیروان ولایت یگان ویژه ناجا با شعار «اقتدار، امنیت» که به صورت پایلوت در رشت اجرا شده است، در جمع خبرنگاران با اشاره به مراحل بعدی این رزمایش در استان‌هایی که بستر ناامنی در آنها وجود دارد اجرا می‌شود، اظهار کرد: این رزمایش در تمام استان‌های کشور گسترش می‌یابد.

وی انجام مأموریت‌های نیروی انتظامی را توسط تیم‌های ورزیده‌ای دانست که در مرکز آموزش‌های سخت را گذرانده‌اند و دارای قابلیت‌ و توانمندی‌های کامل در این راستا هستند.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه امروز نخستین خوروی زرهی ایرانی ساخت داخل در رزمایش مذکور به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: تمام یگان‌های انتظامی کشور به این خودروی زرهی داخلی تجهیز می‌شوند.

وی آمادگی نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی برای مقابله با سخت‌ترین شرایط اعلام کرد و گفت: تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامل ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و… برای مقابله با تهدیدهای امنیت داخلی، یگان ویژه و واحدهای ضدتروریستی و رهایی گروگان سازماندهی شده‌اند.

جان‌نثار درباره برگزاری رزمایش پیروان ولایت یگان ویژه تصریح کرد: نخستین رزمایش عملیات اختصاصی واحد حرفه‌ای رهایی گروگان نوپو «نیروهای ویژه پیروان ولایت» در گیلان برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته عملیات مذکور در مناطق صعب‌العبور جنگلی، سواحل، تالاب، رهایی در جنگل، رهایی در اتوبوس، قطار، هواپیما و… انجام شده و امروز اختتامیه این رزمایش در رشت به نمایش درآمده است.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا ایران اسلامی را با وجود توسعه تهدیدات تروریستی در اطراف، کشوری امن در منطقه خواند و خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مسلح مقتدرانه آماده دفاع از نظام اسلامی و مردم هستند.

وی با بیان اینکه امروز پلیس مجازی در ناجا راه‌اندازی شده است، یادآور شد: پلیس امروز مرزبان اصلی کشور در فضای سایبری است و جرایم مجازی را در کنترل دارد.

جان‌نثار در پایان بر ضرورت آموزش نیروها تاکید کرد و متذکر شد: آموزش‌ها موجب افزایش توانمندی نیروها در انجام عملیات‌ها می‌شود./فارس

Share