تجلیل از ۱۹۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه آزاد واحد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم تجلیل از ۱۹۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مسئولین هیأت های ورزشی استان گیلان و جمعی از مدیران و مسئولین این واحد دانشگاهی در سالن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم تجلیل از ۱۹۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مسئولین هیأت های ورزشی استان گیلان و جمعی از مدیران و مسئولین این واحد IMG_0531دانشگاهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن تقدیر از دانشجویان مدال آور این واحد دانشگاهی، گفت: ورزش، ضامن سلامتی است و با ورزش می توان علاوه بر داشتن جسمی سالم، دارای روحی شاداب و ستایشگر نیز بود و انسان سالم باعث ایجاد امنیت و پیشرفت جامعه میشود.
وی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ثابت کرد که همیشه حامی ورزش است و با همه توان و امکانی که در اختیار دارد به ورزش کمک خواهد کرد .
دکترامیرتیموری با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی افزود: دانشجویان در کنار ورزش بهتر می‌توانند در دروس خود موفق باشند.
این مقام مسئول، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی رشت از سالیان گذشته در عرصه‌های ورزشی حضوری فعال همراه با قهرمانی داشته و در سطح کشور همواره پیشرو بوده است.
دکتر امیرتیموری، مدال آوران دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را در سال جاری، ۱۹۰ نفر برشمرد و اذعان کرد: این دانشجویان در ۲۹ رشته فعال ورزشی این واحد دانشگاهی توانستند در رقابت های انجام شده، موفق به کسب افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شوند که ۶ مقام قهرمانی کشور و ۱۴ مقام استانی حاصل تلاش این دانشجویان است.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با تاکید بر اینکه سال آینده رویکرد جدید را در بخش ورزش همگانی و کلاس‌های آموزشی آغاز خواهیم کرد، اظهار داشت: برنامه‌های منسجمی در زیرساخت‌های تربیت بدنی این واحد دانشگاهی پیش بینی شده باعث افزایش و ارتقای ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواهد شد.
در ابتدای این جلسه نیز دکتر علیرضا علمیه، مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های ورزشی این واحد دانشگاهی ارائه کرد.
لازم به ذکر است در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن پخش کلیپ و اجرای نمایش طنز، از ۱۹۰ نفر از دانشجویان مدال آور سال ۱۳۹۳ این واحد دانشگاهی، تقدیر شد.

Share