تبلیغات وایبری هاشمی رفسنجانی+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز پیامکی تبلیغاتی از طریق نرم افزار وایبر برای برخی از مخاطبین ایرانی ارسال شد که در آن مطالبی در مورد انتخابات خبرگان و آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده بود. بسیاری از شرکت های تجاری با خرید نرم افزارهای تبلیغاتی وایبر، اقدام به ارسال پیام های تبلیغاتی کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز پیامکی تبلیغاتی از طریق نرم افزار وایبر برای برخی از مخاطبین ایرانی ارسال شد که در آن مطالبی در مورد انتخابات خبرگان و آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده بود.

بسیاری از شرکت های تجاری با خرید نرم افزارهای تبلیغاتی وایبر، اقدام به ارسال پیام های تبلیغاتی کرده که این تبلیغات معمولا هربار با یک شماره تلفن خاص با پیش شماره های مربوط به کشورهای خارجی برای مخاطبین ارسال می شود.

اما صبح امروز پیامکی تبلیغاتی برای مخاطبین ارسال شد که در آن مطالبی همچون «ریاست هاشمی [در مجلس خبرگان] خار چشم افراطی هاست» به چشم می خورد. این پیام ها هرچند که به صورت رسمی از سوی سایت شخصی ایشان ارسال نشده اما لینک هایی از این سایت را به مخاطبین پیشنهاد داده است.

گفتنی است انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد و رسانه ها از آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان یاد می کنند.
۹۲۶۲۱۷_۱۱۸
/پارس

Share