مریم ایرندوست سرمربی بانوان ملوان:

به فوتبال بانوان توجه نمی شود;نایب قهرمانی ملوان کم از قهرمانی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مریم ایراندوست درباره شرایط تیم ملوان در لیگ امسال گفت: ما در شرایطی که سه بازیکن خود را به خاطر مسایل شخصی از دست داده بودیم ولی بقیه بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شدند و این نایب قهرمانی کم از قهرمانی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مریم ایراندوست سرمربی بانوان ملوان درباره نایب قهرمانی و لیگ برتر امسال گفت: لیگ برتر امسال از لحاظ کیفیت خیلی بالا بود و چند تیم مثل همیشه مدعی بودند و شرایط فنی خوبی در تیمها دیده شد و رقابتها همه سخت بودند و حتی ما بازیهایی را که با گلهای فراوان بردیم خیلی سخت بود. ولی از لحاظ برگزاری مشکلات زیادی داشت و نسبت به سالهای۲۱-۳-۶۰۰x400 قبل نزول داشتیم.

وی درباره برگزاری مسابقات گفت: سالهاست که در جلسات سازمان لیگ این مسئله را می گوییم که تعداد تیمها کمتر باشد کیفیت بالاتر می رود ما همیشه می گوییم سال به سال بهتر از پارسال ولی این موضوع را در فوتبال بانوان نمی بینیم ما به خاطر afc می خواهیم هر طور شده لیگ را با دوازده تیم برگزار کنیم تا مجوز لیگ حرفه ای را بگیریم ولی برگزاری این نوع لیگ و در نیمه راه انصراف چند تیم برگزاری مسابقات را زیر سوال می برد.

ایراندوست ادامه داد: باید برای تیمهایی مثل ملوان که هزینه می کند ارزش و اعتبار قایل شد. ما فقط می خواهیم یکسری مسابقات برگزار کنیم که بانوان در آن فعالیت کنند شما خروجی این بازیها را در تیم ملی نمی بینید در چند سال گذشته به فوتبال بانوان توجه نشده است، ما در سال ۸۸ قهرمان لیگ شدیم و به پاس این قهرمانی به تورنمنت پاکستان رفتیم که البته باشگاه ملوان همکاری لازم را با ما داشت حال الان قهرمان و نایب قهرمان لیگ به کدامین مسابقات اعزام می شوند لیگی هم در آسیا نداریم که به آن اعزام شوند.
۲۰۲-۶۰۰x358

مریم ایراندوست درباره شرایط تیم ملوان در لیگ امسال گفت: ما در شرایطی که سه بازیکن خود را به خاطر مسایل شخصی از دست داده بودیم ولی بقیه بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شدند و این نایب قهرمانی کم از قهرمانی ندارد، ما امسال از لحاظ مدیریتی و تدارکات وضعیت خوبی داشتیم و باشگاه ملوان همه جوره از این تیم حمایت کرد امسال دغدغه ای برای سفرهایمان نداشتیم و تبعیضی که در همه باشگاه ها برای آقایان و بانوان قایل می شوند در باشگاه ما وجود نداشت و برای مثال باشگاه بزرگی مثل استقلال دو هفته مانده به پایان لیگ این تیم را منحل می کند ولی در شهر کوچکی مثل بندرانزلی باشگاه ملوان با حمایت همه جانبه از تیم بانوان باعث دلگرمی و نشاط این بازیکنان و هواداران شده است تا باز هم برای این باشگاه افتخار آفرینی کنند. در اینجا باید از مالک محترم باشگاه ملوان از بابت فراهم کردن امکانات و پرداخت هزینه ها و قراردادهای بازیکنان تشکر کنم و همچنین از کارمندان باشگاه ملوان آقایان بسیمی و دلاوری که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند.

وی در پایان گفت: بازی آخر ما از لحاظ نتیجه برای ما اهمیتی ندارد ولی می خواهیم با یک برد خوب لیگ را به پایان برسانیم البته ما در این بازی دروازه بان و هافبک چپ خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم امیدوارم که بازیکنان ما مثل همیشه با انگیزه و پر تلاش ظاهر شوند و نام و آوازه ملوان دفاع کنند.

Share