استاندار گیلان در مراسم گاز رسانی به آخرین شهر گیلان

به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت توسعه پایدار در استان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی در مراسم گاز رسانی به آخرین شهر گیلان در بره‌سر رودبار بر ضرورت توسعه متوازن مناطق استان در بخش‌های مختلف تأکید کرد و افزود : دولت عزم جدی دارد تا آن بخش از مطالبات شما مردم عزیز را که در طی سالیان گذشته تحقق پیدا نکرد را به منصه ظهور برساند و عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی در مراسم گاز رسانی به آخرین شهر گیلان در بره‌سر رودبار بر ضرورت توسعه متوازن مناطق استان در بخش‌های مختلف تأکید کرد و افزود : دولت عزم جدی دارد تا آن بخش از  مطالبات شما مردم عزیز را که در طی سالیان گذشته تحقق پیدا نکرد را به منصه ظهور برساند و عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

IMG_6299استاندار گیلان با اشاره به عقب ماندگی‌های رودبار در بخش گاز رسانی روستایی تصریح کرد : در ابتدای سال ۹۳ شاخص برخورداری گازرسانی روستایی در شهرستان رودبار ۲۳ درصد بود که با اهتمام و تلاش‌های صورت گرفته این رقم اکنون به ۳۳ درصد افزایش یافته و باید شرکت گاز در برنامه شش ماهه دوم سال ۹۴ این شاخص را به ۵۳ درصد برساند.

 نماینده عالی دولت در گیلان از تحت پوشش گاز قرار گرفتن تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سال ۹۵ خبر داد.
دکتر نجفی مردمان رودبار را مردمانی فهیم، سخت کوش، قدردان و با محبت دانست و افزود : تمام تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته در تمامی مناطق وظیفه بنده و همکارانم در استان است و با تأخیر صورت پذیرفته ولی شما مردم خوب رودبار با حضور گرم خود موجب شد تا خادمین این نظام مقدس بیشتر در خدمت شما باشند.
استاندار گیلان با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان تصریح کرد : اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله اقدامات بی نظیر دولت به شمار می‌رود که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم ساخته است.
وی افزود : اراده دولت بر این است تا یارانه‌ها را هدفمند کند و با سوق دادن  تنها بخش کوچکی از یارانه‌ها به بخش بهداشت و درمان شاهد این اتفاق ارزشمند هستیم.
دکتر نجفی با اشاره به پروژه چهار خطه کردن رودبار به منجیل افزود : این پروژه با پیگیری‌های صورت گرفته الحمدا… طبق برنامه زمان بندی شده انجام گردیده است.
استاندار گیلان با بیان اینکه در طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ در مدت ۵ سال مهاجرت روستائیان به شهرها ۵ درصد رشد داشت افزود : تمام تلاش دولت بر این است که با خدمات رسانی مناسب به روستائیان اجرای سیاست توازن منطقه و عدالت در توزیع امکانات از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.
دکتر نجفی گفت : به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت توسعه پایدار در استان هستیم.

 احمدی فرماندار شهرستان رودبار نیز از اجرای ۳۸۴ طرح و پروژه در سال ۱۳۹۳ در شهرستان رودبار خبر داد و افزود : تمام تلاش خود را مصروف خواهیم کرد تا آینده خوبی را که دولت وعده آن را داده است تحقق یابد.

 حجت الاسلام داودی امام جمعه شهر رودبار گفت : گاز رسانی به این گونه مناطق در جلوگیری از مهاجرت و اشتغال موثر خواهد بود.

 حجت الاسلام مالکی امام جمعه شهر رستم آباد نیز گفت : گاز رسانی به این منطقه یکی از برکات نظام و انقلاب است که  امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و رضایت مردم رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

Share