شهردار آستارا خبرداد:

بزرگترین سفره هفت سین ایرانی در آستارا پهن می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا ،با هدف پاسداشت آیین‌های ملی و باستانی، بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین کامل ایرانی در ورودی شهر مرزی آستارا پهن می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا ،با هدف پاسداشت آیین‌های ملی و باستانی، بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین کامل ایرانی در ورودی شهر مرزی آستارا پهن می شود.

۱۶۲۰۹۶۶علی کوهی با اشاره به فعالیت ستاد تسهیلات فرعی سفرهای نوروزی مستقر در شهرداری آستارا اظهار داشت: برای راهنمایی، جلب و خدمات‌دهی بهتر و بیشتر برای گردشگران و با توجه به جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری، اقدام‌های ویژه‌ای مانند تهیه بروشور و معرفی نقاط گردشگری شهرستان انجام گرفته و تمام امکانات لازم برای اسکان و تهیه مایحتاج مسافران آماده شده است.

وی همزمانی نوروز ۹۴ با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را یادآور شد و گفت: مردم باید شئونات اسلامی را با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز باستانی حفظ کنند و نگاه معرفتی به این مقوله داشته باشند.

شهردار آستارا با بیان اینکه هدف اصلی ما در ایام نوروز جذب گردشگر است، ادامه داد: آستارا به عنوان یکی از امن‌ترین مناطق گردشگری کشور همواره جزء مقصدهای مهم گردشگران داخلی و خارجی است.

کوهی افزود: ویژگی‌های جغرافیایی، شرایط آب و هوایی، پیشینه تاریخی شهر و وجود بازارهای متعدد موجب می‌شود تا در ایام نوروز جمعیت زیادی به آستارا سفر کنند.

وی مناطق نمونه گردشگری این شهر را کمک مؤثری به پویایی اقتصاد آن دانست و گفت: حمایت از صنعت توریسم موجب شکوفایی و رونق اقتصادی می‌شود.

گفتنی است آستارا در شمال استان گیلان و مجاورت کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و به عنوان یکی از نقاط کلیدی گردشگری کشور محسوب می‌شود./مهر

Share