در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد:

برگزاری نمایشگاه «و اینک بهار» و مشکلات انجمن سینمای جوان رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته آخر زمستان و نزدیک شدن به فصل بهار نمایشگاه گروهی عکس “و اینک بهار” با شرکت تعدادی از هنرجویان انجمن سینمای جوان رشت در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت در حال برگزاری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته آخر زمستان و نزدیک شدن به فصل بهار نمایشگاه گروهی عکس «و اینک بهار» با شرکت تعدادی از هنرجویان انجمن سینمای جوان رشت در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت در حاIMG_2547ل برگزاری است.

این نمایشگاه متشکل از عکس های ۹ هنرجوی این انجمن در خصوص فرارسیدن بهار می باشد و از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه برای نمایش عمومی دایر است.
تعدادی از هنرجویان انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا نارضایتی خود را درخصوص امکانات انجمن سینمایی رشت اعلام کردند و اظهار داشتند: برای کلاس های آموزش عکاسی حتی یک عدد دوربین عکاسی موجود نبود و استاد مربوطه تنها بصورت تئوری به هنرجویان آموزش عکاسی داده است!
آنها در رابطه با نظم این کلاس نیز اظهار کردند: کلاس های انجمن بصورت نامنظم است و این موضوع باعث می شود که بسیاری از کلاس ها با تعداد کمی از هنرجویان برگزار گردد.
هنرجویان انجمن سینمایی جوان رشت همچنین خواستار پیگری مسئولین کشوری این انجمن جهت برطرف کردن مشکلاتشان شدند.

Share