مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

برگزاری مراسم آغاز سال نو در گلزارهای شهدای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری تحویل سال نو در گلزارهای شهدای سراسر این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری تحویل سال نو در گلزارهای شهدای سراسر این استان خبر داد.

۴۱۳۰۴ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان فرا رسیدن سال نو و تحول طبیعت را جلوه‌ای از شکوه و عظمت بی‌پایان خلقت هستی دانست و گفت: مراسم تحویل سال نو از ساعت یک بامداد روز شنبه اول فروردین ۹۴ در گلزار شهدای سراسر استان آغاز خواهد شد و همزمان گلزارهای شهدای سراسر استان با حضور مردم و خانواده شهدا غبارروبی، عطرافشانی و آذین بندی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور قلبی در کنار قبور مطهر شهدای گرانقدر اسلام، گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداشته شود، افزود: آسایش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راه‌ آرمان‌های آنها گام برداشت.

طاهرنژاد با بیان اینکه شهدا همه جا حضور دارند، افزود: بازماندگان شهیدان باید با استعانت از ارواح مقدس این عزیزان برای پیروزی کامل انقلاب و اهداف ارزشمند آن گام بردارند.

وی مزار شهدا را زیارتگاه عاشقان عنوان کرد و گفت: اگر سال نو از این زیارتگاهها آغاز شود، سال پربرکتی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان حضور در جوار مزار شهیدان را پایبندی به آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: خواندن زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدا، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سایر برنامه های فرهنگی از جمله برنامه‌ های مراسم رسمی آغاز سال نو در گلزار شهدای استان است./ایسنا

Share