معاون اجتماعی پلیس گیلان خبرداد:

برخورد قاطع پلیس گیلان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری; مهمان بازداشتگاه می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اجتماعی پلیس گیلان با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: پلیس در چهار شنبه آخر سال در تمام نقاط شهر حضور دارد و با هنجارشکنان به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا جعفری‌خیرخواه بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به برنامه‌های پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد:  آگاهی‌بخشی کودکان از خطرات مواد محترقه مهم‌ترین راه حل پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است.

۱۳۹۰۱۲۲۳۰۰۰۶۴۳_PhotoAوی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال سال‌های گذشته نیز به کاهش حوادث ناگوار کمک قابل توجهی می‌کند، افزود: والدین باید ضمن هوشیاری بیشتر، فرزندان خود را با خطرات استفاده مواد محترقه و نگهداری این مواد آتش‌زا آشنا کنند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: پلیس در چهار شنبه آخر سال در تمام نقاط شهر حضور دارد و با هنجارشکنان به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست، خاطرنشان کرد: پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال را در دستور کار است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه پلیس با افرادی که اقدام به خرید و فروش یا نگهداری مواد محترقه غیرمجاز کنند، برخورد می‌کنند، گفت: این افراد در آستانه نوروز مهمان بازداشتگاه می‌شوند.

وی اقدام‌های پلیس برای مقابله با توزیع کنندگان و نگهداری مواد محترقه را در راستای حفظ سلامتی جان مردم دانست و از کشف بالغ بر یک میلیون و ۸۰۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال در گیلان خبر داد.

جعفری‌خیرخواه  متذکر شد: برابر ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هر کس با هیاهو، جنجال ، حرکات غیر متعارف یا با تعرض به افراد، مخل نظم و آرامش عمومی شود و یا مردم را از فعالیت باز دارد به حبس از سه ماه تا یک سال و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود./فارس

Share