سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت

برای صعود با حریفان سرسخت و ناشناخته‌ و پرتماشاگری مواجه ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:ما در این گروه با حریفان ناشناخته و پرتماشاگری مصاف داریم که همه دارای هدف صعود به لیگ دسته اول هستند اما ما به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:برای صعود به لیگ دسته اول با حریفان سرسخت و ناشناخته‌ و پرتماشاگری مواجه هستیم.nazemi

افشین ناظمی با اشاره به اهمیت دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: رقابت‌های لیگ دو وارد روزهای حساس خود شده و تمام تیم‌هایی که به این مرحله راه یافته‌اند تیم‌های قدرتمندی هستند که توانسته‌اند از گروه خود بالا بیایند.

وی با بیان اینکه هیچ‌کدام از ۱۲ تیم راه یافته به مرحله نهایی دیدارهای راحتی نخواهند داشت، افزود: تیم سپیدرود نیز برای صعود با حریفان سختی مواجه است اما هدف ما صعود به لیگ دسته اول بوده و با تمام قوا برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره حریفان هم‌گروهی تیمش تصریح کرد: نمی‌توان گفت که کدام گروه راحت‌تر است و کدام گروه سخت‌تر تمام‌ تیم‌هایی که تا اینجا پیش آمده‌اند تیم‌هایی منسجم و با برنامه و هدفمند بوده‌اند.

وی افزود: ما در این گروه با حریفان ناشناخته و پرتماشاگری مصاف داریم که همه دارای هدف صعود به لیگ دسته اول هستند اما ما به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم.

ناظمی حمایت هواداران سپیدرود را وزنه‌ای مثبت برای شاگردانش توصیف کرد و گفت: هدف ما راضی و خوشحال کردن هواداران است و به عشق آنها به میدان می‌رویم و در عین حال امیدواریم آنها نیز در این برهه حساس ما را تنها نگذارند.

وی اضافه کرد: بدون تردید حمایت هواداران تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان دارد و می‌تواند در بازی‌های حساسی که در پیش داریم کمک قابل توجهی به ما کند و با حمایت‌ها و تشویق‌های هواداران خود می‌توانیم در برابر حریفان به برتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان یادآور شد: از ابتدای مسابقات لیگ دسته دوم هدف ما صعود به لیگ دسته اول بوده و امیدوارم بتوانیم در این مرحله با کسب نتایج لازم به هدف خود دست پیدا کنیم./فارس

Share