اولین جلسه ستادنوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای اجرای بخشنامه تشکیل ستاد های نوروزی در واحد های دانشگاهی سراسر کشور ، اولین جلسه این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور اعضاء ، برگزار شد. در این جلسه ابتدا منصور صوفی ، معاون اداری ، مالی این واحد دانشگاهی ضمن تبریک ایام ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای اجرای بخشنامه تشکیل ستاد های نوروزی در واحد های دانشگاهی سراسر کشور ، اولین جلسه این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور اعضاء ، برگزار شد.
صوفیدر این جلسه ابتدا منصور صوفی ، معاون اداری ، مالی این واحد دانشگاهی ضمن تبریک ایام ، هدف از تشکیل این جلسه را آمادگی هر چه بیشتر این ستاد جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی خواند و گفت : با آمادگی هرچه بیشتر باید آماده ارائه خدمات بهتربه همکاران پرتلاش و خدوم دانشگاه و خانواده های محترمشان دراستفاده آنان از امکانات رفاهی- اقامتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ایام تعطیلات نوروزی باشیم .
صوفی در ادامه تأکید کرد : اعضای این ستاد باید از تاریخهای مشخص شده به صورت شبانه روزی در جهت ارائه خدمات کوشا باشند.
وی با توجه به نظارت کامل مسئولین ستاد واحد رشت بر امور نظافتی و بهداشتی و تاسیساتی ، اظهار داشت : مسئولین مشخص شده جهت ستاد نوروزی سال ۱۳۹۴ باید نظارت کاملی بر امور نظافتی ، بهداشتی و تأسیساتی داشته و این نظارت رضایتمندی مسافران را به همراه خواهد داشت.
معاون اداری مالی واحد رشت همچنین گفت : همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشورجهت استفاده از امکانات اقامتی – رفاهی این واحد دانشگاهی می توانند با به همراه داشتن معرفی نامه از واحد های تابعه و ارسال به موقع آن به ستاد نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، از امکانات موجود استفاده نمایند.
در ادامه حمید مصطفی زاده مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت طی گزارشی از عملکرد ستاد نوروزی این واحد دانشگاهی در نوروز ۱۳۹۳ ، بیان کرد : این ستاد در نوروز ۱۳۹۳ توانست پذیرای ۱۹۸۷ نفراز همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را در دو خوابگاه ملکی موجود اسکان دهد .

Share