حوادث چهارشنبه سوری گیلان

انگشتی که بخاطر ترقه قطع شد/۴۵ مورد حریق و حادثه در سطح رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ساعت ۱۱ ظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۳ پسر بچه ۱۳ ساله رشتی پس از روشن کردن فشفشه آبشاری موجبات انهدام انگشت کوچک دست چپش را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ساعت ۱۱ ظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۳ پسر بچه ۱۳ ساله رشتی پس از روشن کردن فشفشه آبشاری موجبات انهدام انگشت کوچک دست چپش را فراهم کرد.

index مسوول کشیک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی ولایت که در محل حضور داشت با بیان تاسف بسیار در این باره گفت: متاسفانه در صبح امروز شاهد حادثه دلخراش ، قطع یکی از انگشتان دست چپ نوجوان ۱۳ ساله بودیم که متاسفانه شدت حادثه به حدی دردناک است که جای بسی تفکر و تامل را دارد.

برزگر در ادامه افزود: ترقه مورد استفاده این نوجوان ۱۳ ساله از نوع فشفشه های آبشاری و به گفته والدین این نوجوان چون فشفشه دارای مهر استاندار بوده احساس میکردیم خطر ناک نیست که به محض روشن نمودن آن موجی از انفجار تمامی اطراف را فرا گرفت.
۴۵ مورد حریق و حادثه در سطح رشت

طی خبر واصله از مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ تا هم اکنون ساعت۲۲:۰۸ دقیقه شب چهارشنبه آخر سال  ۴۵ مورد حریق و حادثه در سطح رشت اعم از آتش سوزی منزل مسکونی، خودرو، ضایعات چوب، فضای سبز، آتش سوزی ایجاد شده در معابر عمومی اعلام شده است.

گفتنی است: خوشبختانه تاکنون اعلامی مبنی بر فوت فرد یا افرادی بر اثر حوادث ناشی از انفجار ترقه به این مرکز اعلام نگردیده است.

۲۴ مورد حادثه در گیلان تا ساعت ۲۳ شب

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان نیز امدادرسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳ امشب را ۲۴ مورد عنوان و اظهار کرد: سه نفر بستری و بقیه در محل بصورت سراپایی مداوا شدند.
جمشید محمدی افزود: یک مرد ۳۸ ساله به دلیل جراحت دست بر اثر استفاده از مواد محترقه به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شده است.

Share