تذکر نماینده رشت به وزرا:

انتقاد از تبعیض بین حقوق پرستاران و پزشکان متخصص/خمام تبدیل به شهرستان شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه وزارت بهداشت به درستی هزینه نمی شود افزود: در شرایط کنونی شکاف حقوقی بسیار بزرگی میان اجزاء متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس وزارت ورزش هیچ برنامه مشخصی در حوزه جوانان ندارد گفت: وزارت ورزش و جوانان باید در حوزه اشتغال، معیشت و رفاه جوانان برنامه ریزی مناسب کند.
jafarz1_origغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با انتقاد از بی برنامگی وزارت ورزش در حوزه جوانان گفت: وزارت ورزش نمی تواند بگوید که تنها متولی حوزه وزرش بوده و در حوزه اشتغال، معیشت و رفاه افراد هیچ برنامه ای ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی بودجه وزارت بهداشت به درستی هزینه نمی شود افزود: در شرایط کنونی شکاف حقوقی بسیار بزرگی میان اجزاء متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی به ویژه در میان پرستاران، مجموعه تکنسین، اتاق عمل، ماماها و پزشکان متخصص وجود دارد از این رو متأسفانه این اعتبارات صرف پزشکان متخصص می شود و در نظام حقوقی شاهد یک تبعیض بزرگ هستیم.

وی در تذکری به وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی اعضای شوراها که از مردم رأی گرفته اند در روستاها زندگی نکرده و در مراکز استان ها مستقر هستند از این رو وزارت کشور باید به صورت جد وارد عمل شود.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد:‌با توجه به فرارسیدن فصل کشت و کار برنج وزارت جهاد کشاورزی باید در جهت حل گرانی کودهای شیمیایی مدیریت آب و قیمت تضمینی خرید برنج اقدام کند از طرفی دیگر متأسفانه در شرایط کنونی معلمان در عسر و هرج هستند و به سختی امرار معاش می کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: این وزارتخانه باید در جهت شهرستان شدن شهر خمام اقدام کند زیرا معلوم نیست که تعلل مسئولان مربوطه به چه علت است./ خانه ملت

Share