سخنگوی شورای شهر انزلی عنوان کرد:

افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان شهرداری انزلی/به عملکرد شورا نمره ۱۷ می دهم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلاوندی گفت:طبق بودجه ی پشنهادی شهرداری انزلی ۱۵ درصد برای کارمندان این اداره افزایش حقوق در نظر گرفته شده که اگر شهردار انزلی درخواست کند و اعضای شورا تصویب نمایند این مبلغ تا ۱۷ درصد نیز می تواند افزایش یابد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای اولین بار شورای شهر انزلی قدمی رو به رشد برداشت و برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از سخنگو استفاده کرد که این امر موجبات قدردانی خبرنگاران شد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا داریوش جلاوندی در ابتدای سخنان خود اظهار کرد : در سال ۹۳ با توجه به نامگذاری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ، شورای شهر انزلی نیز به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری ، فعالیت های خود را بر اساس اقتصاد و فرهنگ و مدیریتی جهادی برنامه ریزی کرد .
jalal9dpوی به تعداد جلسات و بندهای تصویب شده در سال ۹۳ شورای چهارم اشاره کرد و تصریح نمود : شورای اسلامی شهر بندرانزلی در سال ۹۳ ، ۲۴ جلسه داشته که ۱۷ جلسه به صورت علنی و ۷ جلسه آن غیر علنی بوده است. ۴۳ عدد صورت جلسه متشکل از ۱۷۱ بند که بیش از ۵۰ درصد آن عمرانی بوده را به تصویب رسانده و با تغییراتی که در شواری چهارم ایجاد شد در مجموعه ۲۲ جلسه درقالب کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی با ۸۰ بند مصوبه ابلاغ شد و همچنین در کمیسیون برنامه ، بودجه و عمران شهری نیز ۱۹ جلسه تشکیل و ۹۶ بند به تصویب رسیده است.
داریوش جلاوندی در پاسخ به اقدامات شورا در رابطه با مسایل فرهنگی خاطر نشان کرد: شورای شهر انزلی در خصوص مسایل فرهنگی تنها برنامه ریز است ،چرا که شهرداری باید اجرای برنامه های شورا را بر عهده بگیرد اما ما سعی می کنیم با برگزاری جلسات فرهنگی یاری گر شهرداری باشیم.
وی اذعان داشت : باید بیشتر از اینها به فرهنگ و ورزش شهر انزلی اهمیت داد و این دو مقوله نیازمند تخصیص منابع بیشتری هستند ،چرا که در رشد و توسعه شهر تاثیر مستقیم دارند.
افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان شهرداری انزلی
سخنگوی شورای شهر در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص اینکه آیا افزایش حقوقی برای کارمندان شهرداری در بودجه سال ۹۴ در نظر گرفته شده است و یا خیر , اظهار کرد : طبق بودجه ی پشنهادی شهرداری انزلی ۱۵ درصد برای کارمندان این اداره افزایش حقوق در نظر گرفته شده که اگر شهردار انزلی درخواست کند و اعضای شورا تصویب نمایند این مبلغ تا ۱۷ درصد نیز می تواند افزایش یابد .
اختلاف نظر اعضا به نفع شهر است
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرانزلی در ادامه سخنان خود به اختلاف های ایجاد شده و درگیری های لفظی در صحن علنی شورا نیز اشاره و تاکید کرد : اعضای شورا با هم هیچ گونه اختلافی ندارند و بنده اعتقاد دارم اکر در شورا اختلاف نظر نباشد نمیتوان آن جمع را شورا دانست و حتما این اختلاف نظرها به نفع شهر انزلی خواهد بود .
طرح ترافیک از اول فروردین اجرایی می شود
جلاوندی در پاسخ به این سوال که برنامه رفع ترافیک نوروزی شهر به چه صورت است، گفت: آقایان آفتابی و بدیعی فر کارگروهی تشکیل داده و قصد دارند همان برنامه سال گذشته را اجرا کنند که این برنامه از ۱ فروردین آغاز می شود، تا مقداری از بار ترافیکی شهر در نوروز کاسته شود.
وقتی از شاخص ترین مصوبه شورا در سال ۹۳ سوال شد وی پاسخ داد: شیوه نامه سرمایه گذاری در شورا مهم ترین مصوبه امسال ما بود، وی همچنین دومین مصوبه مهم را درخواست شورا از شهرداری برای فعال سازی اتوماسیون اداری و استفاده از جی.آی.اس در شهر انزلی دانست.
گلایه از مردم بخاطر عدم حضور در جلسات علنی شورا
سخنگوی شورای اسلامی شهر انزلی نیز همچون دیگر مسئولان شهری سازمان میراث و گردشگری را بزرگترین مانع در خصوص رفع معضل میدان مرکزی شهر انزلی دانست و تاکید کرد : ما خودمان نیز در کار میدان مانده ایم ، به هر کجای میدان دست بزنیم میراث مانع می شود و اجازه هیچ کاری به شهرداری نمی دهند .
داریوش جلاوندی در پاسخ به اینکه چرا جلسات شورای شهر کمتر اطلاع رسانی می شود گفت: تاریخ جلسات شورای شهر در سایت شورا مشخص می باشد، حضور شما خبرنگاران در جلسات شورا به نفع ماست ،چرا که وقتی شما ما را نقد می کنید ما به معایب کار خود پی می بریم و در نتیجه در تصمیم گیری ها ،عملکرد بهتری خواهیم داشت.
جلاوندی با یک گلایه اضافه کرد : بنده از مردم و نخبگان علمی و فرهنگی شهرستان انزلی گلایه مندم چون با وجود اینکه تمامی جلسات مهم علنی برگزار می شود اما استقبال چندانی از سوی این عزیزان صورت نمی گیرد و انتظار ما این است از وجود نخبگان و کارشناسان در سال ۹۴ بیشتر استفاده کنیم .
وی به جلسات بیشتر با خبرنگار نیز در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود : به دلیل حضور خبرنگاران در تمام جلسات علنی شورا ، لزومی برای تشکیل جلسه نبود اما با پیشنهاد خبرنگاران مبنی بر آنکه در جلسات شورا نمی توانند صحبت کنند ، قرار بر آن شد هر ۳ ماه یکبار این جلسات با حضور شهردار بندرانزلی برگزار شود.
به شورا نمره ۱۷ می دهم
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرانزلی در پایان نیز با دستی باز برگه عملکرد شورای چهارم در سال ۹۳ را تصحیح کرد و در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا که چه نمره ای به عملکرد خود می دهید اذعان داشت : در سالی که گذشت نمره ۱۷ را برای عملکرد ۱۱ عضو شورا مناسب می دانیم.
anzalixjhxez

Share