عصر امروز برگزار می شود:

یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰۰ شهید صومعه سرا با سخنرانی دریادار سیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن خلوص دهقانپور با بیان اینکه یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰۰ شهید صومعه سرا امروز سه شنبه (۵ اسفند) برگزارمی شود، گفت: این یادوراه در ساعت ۱۴:۳۰ در مصلی صومعه سرا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن خلوص دهقانپور با بیان اینکه یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰۰ شهید صومعه سرا امروز سه شنبه (۵ اسفند) برگزارمی شود، گفت: این یادوراه در ساعت ۱۴:۳۰ در مصلی صومعه سرا  برگزار می شود.

sayariوی افزود: سخنران این مراسم، امیر دریادار سیاری است.

دهقانپور هدف از برگزاری یادواره ها را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و نبیین دستاوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: شرایط سنی جوانان و نسل های جدید ایجاب می کند با برگزاری یادواره ها و بهره مندی از حضور همرزمان شهدا، پیوندی میان شهدا، رزمندگان دفاع  مقدس و نسل جدید برقرار شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره ها، تلنگری برای جبران محبتها و رشادتهای شهدا و خانواده معظم آنها است.

وی به جایگاه شهدا در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: سرافرازی، اقتدار، عزت، آرامش و امنیت کشورمان مدیون جانفشانی و رشادت های شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه سرا در پایان اظهار کرد:امیدورام جوانان بیش از پیش  با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و در حفظ و پاسداری از آرمانهای شهداو انقلاب جمهوری اسلامی کوشا باشند./ایسنا

Share