احضار یکی از خوانندگان زن به دادگاه به دلیل انتشار فیلم تک خوانی

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مهدیه محمدخانی یکی از خوانندهای زن ایرانی است که چندسالی در خارج از کشور فعالیت داشته است؛ او بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مهدیه محمدخانی یکی از خوانندهای زن ایرانی است که چندسالی در خارج از کشور فعالیت داشته است؛ او بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد.
_۲۱۱۰۴۹ پلیس امنیت تهران بزرگ شکایتی را علیه مهدیه محمدخانی و مجید درخشانی به دلیل تهیه و تدوین و انتشار فیلم تک خوانی زنان در راستای قبح شکنی این موضوع ، تنظیم و تقدیم قوه قضائیه کرده است.

بر اساس این گزارش در پی این شکایت، دستگاه قضایی مهدیه محمدخانی و مجید درخشانی را برای بیان توضیحات احضار کرده است.

مهدیه محمدخانی یکی از خوانندهای زن ایرانی است که چندسالی در خارج از کشور فعالیت داشته است؛ وی بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد.

محمد خانی در برنامه زنده ای در شبکه بی بی سی فارسی به اجرای برنامه پرداخت و با حضور نوازندگان خارجی موسیقی « تورا ای کهن بوم و بر دوست دارم» را با حرکات موزون اجرا نمود تا نسبت به وضعیت خوانندگی در ایران اعتراض کند.

گروه “ماه نو “که سرپرستی آن را مجید درخشانی بر عهده دارد و مشوق اصلی مهدیه محمد خانی است مدتی پیش در جشنواره موسیقی سنتی ایرانی که در تونس برگزار شد این فضا را مهیا کرد که مهدیه محمد خانی به تک خوانی بپردازد./راه دانا

Share