پس از انتشار تصویری ساختگی از حمله تروریستی داعش:

آماده باش تایوان برای حمله احتمالی داعش به این کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتشار تصویری ساختگی از حمله تروریستی داعش به برج‌های اصلی شهر تایپه در فضای مجازی، مردم منطقه تایوان را وحشت زده کرد و پلیس را وادار به اماده باش کرد.

آماده باش تایوان برای حمله احتمالی داعش به تایوان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتشار تصویری ساختگی از حمله تروریستی داعش به برج‌های اصلی شهر تایپه در فضای مجازی، مردم منطقه تایوان را وحشت زده کرد و پلیس را وادار به اماده باش کرد.آماده باش تایوان برای حمله احتمالی داعش به تایوان+تصاویر

در پی بروز نگرانی در خصوص احتمال وقوع حمله تروریستی به اماکن خاص در تایوان، نیروهای ویژه و پلیس ضد تروریسم این جزیره از اوایل صبح روز جمعه به حالت آماده باش درآمده و برنامه‌های نظارتی و کنترلی در مبادی خروجی و ورودی این منطقه تشدید شده است.

روز جمعه رسانه‌های منطقه تایوان تصویری را منتشر کردند که گفته شده این تصویر از حساب‌های توئیتری منتسب به اعضای گروه تروریستی داعش برداشته شده است.

در این تصویر که عکسی مونتاژ شده از حمله به ساختمان‌های بلند شهر تایپه پایتخت تایوان را نشان می‌دهد، همراه با پیامی است که این موضوع باعث جنجال و نگرانی مردم این منطقه شده است.

در این تصویر، نمایی از شهر تایپه در حالی که برج معروف و نماد این شهر موسوم به ساختمان ۱۰۱ در حال سوختن است و برج‌های دیگر مرکز این شهر نیز در آتش می‌سوزند، نشان داده می‌شود.

در پایین این تصویر که زمان انتشار آن در توئیتر ۲۴ فوریه (۵ بهمن) اعلام شده، آمده است: «شهر شما پس از حمله دولت اسلامی، خیلی زیبا نخواهد بود. وعده الهی نزدیک است!»

آماده باش تایوان برای حمله احتمالی داعش به تایوان+تصاویر

خبرگزاری مرکزی تایوان با اشاره به بازتاب گسترده انتشار این تصویر در فضای خبری کشورهای آسیایی، نوشت: صحنه سوختن برج موسوم به ۱۰۱ یادآور یکی از آثار سری نقاشی های دیجیتال هنرمند بلژیکی در سال ۲۰۱۳ با موضوع نابودی شهرهای مهم جهان است که در آن نماهایی از شهرهای توکیو، سنگاپور، دبی و نیویورک به همراه تایپه پس از وقوع حادثه به تصویر کشیده شده بود.

در همین حال نسخه چینی روزنامه گلوبال تایمز نیز امروز در گزارشی نوشت: پس از نمایش جدیت تروریست های داعش در قتل بی رحمانه اتباع کشور ژاپن، امروز این سؤال برای مردم تایوان مطرح شده که آیا به واقع داعش برج ۱۰۱ را مورد حمله قرار خواهد داد؟/ابنا

Share