با توجه به نزدیک شدن به سال جدید

گشایش هفت نمایشگاه بهاره عرضه کالا بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفت نمایشگاه بهاره عرضه کالا بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت.
این نمایشگاه ها در رشت، آستارا، انزلی، رودسر، فومن و رودبار عصر امروز با حضور دکتر نجفی در محل نمایشگاه دائمی گیلان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفت نمایشگاه بهاره عرضه کالا بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت.

jpg3465این نمایشگاه ها در رشت، آستارا، انزلی، رودسر، فومن و رودبار عصر امروز با حضور دکتر نجفی در محل نمایشگاه دائمی گیلان گشایش یافت.
استاندار در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها ذخیره‌سازی کالا در ایام نوروز در گیلان را مطلوب عنوان کرد و افزود: میوه و مرکبات نوروز به اندازه کافی در استان موجود است و در صورت نیاز از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.
دکتر نجفی با اشاره به افتتاح همزمان دو نمایشگاه بهاره در رشت، بیان کرد: ۴۶۰ غرفه در دو نمایشگاه رشت به صورت همزمان کالای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.
وی با اشاره به عرضه مستقیم کالاها در نمایشگاه های بهاره تصریح کرد: تولیدکنندگان در این نمایشگاه، نمادی از فروشندگانی هستند که می خواهند محصولات و کالاهای خود را به طور مستقیم به مردم عرضه کنند از این رو، باید تلاش شود تخفیف ۱۵ تا ۲۰ و ۳۰ درصد نسبت به بازار تحقق یابد تا مردم تفاوت قیمت را در این نمایشگاه احساس کنند.
استاندار گیلان از فروشندگان و غرفه داران نیز خواست تا در ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت کنند و دستگاه های نظارت کننده نیز نظارت های لازم را انجام دهند تا مردم خرید کیفی با قیمت مناسب داشته باشند.
استاندار گیلان به برپایی ۱۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اشاره کرد و یادآور شد: تعداد یک‌هزار و ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه‌های بهاره گیلان دایر شده است.
وی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های نظارتی در تنظیم بازار، اظهار کرد: طی ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی بازرسی ویژه توسط دستگاه‌های نظارتی در بازار گیلان اعمال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز از فعالیت ۷۰۰ واحد فروش فوق‌العاده کالا در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: واحدهای فروش فوق‌العاده تا ۲۵ اسفند ماه جاری دایر است.

وی بر بازرسی از واحدهای عرضه کالا و خدمات به‌ویژه در ایام نوروز در گیلان تاکید کرد و گفت: ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ نظارت ویژه بر واحدهای عرضه کالا و خدمات تدارک دیده شده است.
منتظری خواستار همکاری مردم با بازرسان در راستای نظارت بر بازار شد و اظهار کرد: بازرسان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا استقرار دارند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف به همکاران ما مراجعه کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نمایشگاه‌های بهاره را از پر رونق‌ترین نمایشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار تاثیرگذار است.
گفتنی است ‌هزار و ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه‌های بهاره کالای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند و از این تعداد ۳۴۰ غرفه متعلق به نمایشگاه بین‌المللی گیلان است و ۱۲۵ غرفه در نمایشگاه وارش در شهر رشت فعالیت می‌کند.

Share