همزمان با دهه مبارک فجر

۸۲ پروژه راه و شهرسازی در گیلان به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با دهه مبارک فجر ۸۲ پروژه راه وشهرسازی گیلان با اعتباری افزون بر ۴۰۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با دهه مبارک فجر ۸۲ پروژه راه وشهرسازی گیلان با اعتباری افزون بر ۴۰۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
khavari_6781س خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت است، گفت: پروژه های عمرانی بسیاری توسط اداره کل راه و شهرسازی در استان گیلان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی افزود:این پروژه ها درحوزه های مختلف شامل بهسازی وآسفالت راه روستایی ،روکش آسفالت راههای روستایی ، فرعی واصلی ،اجرای روشنایی،احداث پل عابر وارتباطی ، احداث آبنما و تکمیل رادیه وبرید پلها و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر می باشدکه در قالب ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان آماده افتتاح می باشد.
خاوری با اشاره به تحول بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های عمرانی وخدمات رسانی دولتها درراستای محرومیت زدایی وعمران وآبادی کشورگفت: اجرای پروژه های راهسازی درمناطق مختلف بخصوص درنقاط محروم و روستاها یکی از مهمترین رویکرد های دولت است، ضمن اینکه گستردگی پروژه های مسکن مهر نیز در نوع خود قابل توجه است.
وی افزود:درحال حاضر ۸ هزار و ۹۰۰کیلومتر راه روستایی در استان موجود است که از این میزان ۴ هزار کیلومتر آن از آسفالت برخورداراست وبیش از ۹۵ درصد از آن بعد از انقلاب اسلامی آسفالت شده است.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به روند رو به رشد توسعه راه‌های مواصلاتی روستایی در گیلان، تصریح کرد: در سال جاری با انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی ۱۳۵۷کیلومتر از راههای روستایی تحت پوشش آسفالت قرار می گیردکه تقارن مبارکی با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد وباتحقق این امر ۵۰درصد روستاهای باقیمانده فاقد آسفالت که معادل ۶۷۴ روستا می باشند ، از راه ایمن برخوردار می شوند.
وی افزود:در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این اداره کل بهسازی و روکش ۱۷۲کیلومتر از راههای اصلی و فرعی ، بهسازی و آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی ،بهره برداری از ۵۹۸۶ واحد مسکن مهر،۲۱ واحد تجاری وبهره برداری از مسجد مسکن مهرشهرستان رشت ، بهره برداری۷ دستگاه پل ارتباطی و ۱ دستگاه پل عابر پیاده ،اجرای روشنایی و دیگر پروژه های راهداری را در دست بهره برداری دارد که با اجرای آنها بیش از ۲۸ هزار خانوار بهره مند شدند.
IMG_8274 Picture1

Share