۳۴۵ میلیارد تومان پروژه عام‌المنفعه در مرکز گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی ظهر امروز در نشست  هماهنگی گرامیداشت یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشور با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر امسال بیش از سال‌های گذشته اهمیت دارد، اظهار داشت: چرا که فشار و توطئه‌های دشمن بیشتر از سال‌های گذشته شده است. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی ظهر امروز در نشست  هماهنگی گرامیداشت یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشور با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر امسال بیش از سال‌های گذشته اهمیت دارد، اظهار داشت: چرا که فشار و توطئه‌های دشمن بیشتر از سال‌های گذشته شده است.

mahdavi_8524وی با بیان اینکه دشمن هر لحظه توطئه های خود علیه ایران اسلامی را مضاعف می‌کند افزود: حضور مردم می‌تواند پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی های دشمنان انقلاب اسلامی بدهد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه عظمت و اقندار نظام جمهوری اسلامی ایران به دنیا اثبات شده است گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.

مهدوی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان رشت گفت: جشنواره‌های روستایی با هماهنگی بخشداران در سطح روستاهای شهرستان رشت برگزاری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۵ پروژه در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان امسال افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت تعداد اشتغالزایی این پروژه‌ها را ۵۳۰ نفر عنوان و تصریح کرد: در دهه فجر عملیات اجرایی هفت پروژه نیز در این شهرستان آغاز و کلنگ احداث آنها به زمین زده می‌شود و ۳۶ پروژه در بخش عمران شهری، پنج پروژه کشاورزی، ۹۲ پروژه در بخش آموزش، ۷۴ پروژه در عمران روستایی، ۶۱ پروژه در بخش انرژی و ۱۰ پروژه در بخش بهداشت و درمان را از عمده سر فصل های طرح های آماده بهره برداری شهرستان رشت در دهه فجر امسال است.

مهدوی به پروژه های در دست اجرا از محل اعتبارت بودجه ۹۳ اشاره و بیان کرد: ۳۱۳ پروژه از محل اعتبارت تملک دارایی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درسالجاری در شهرستان رشت درحال اجراست.
/سنیم

Share