فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خبرداد:

۳۰۴ هزار برگ توتو در شهرستان بندرانزلی کشف شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با تهیه منزل استیجاری اقدام به تکثیر و انتشار برگ توتو (پیش بینی فوتبال) می نمایند، بلافاصله موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۳۰۴ هزار برگ توتو (پیش بینی فوتبال) در شهرستان بندر انزلی استان گیلان کشف شد.
IMeshghi1507(1) فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با تهیه منزل استیجاری اقدام به تکثیر و انتشار برگ توتو (پیش بینی فوتبال) می نمایند، بلافاصله موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.
هرمز عشقی با بیان اینکه تحقیقات بعد از گزارش مربوطه آغاز شده است, خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی بعد از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی، پنج متهم از سنین ۲۵ تا ۳۰ ساله را که در حین ثبت بازی ها و شمارش مبالغ دریافتی حاصل از فروش برگه های توتو بودند دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه از این مکان، ۳۰۴ هزار برگ توتو ، مهرهای شرکت های مختلف این بازی ، دفاتر ثبت معاملات با دیگر اشخاص کشف و ضبط شده است،خاطر نشان کرد: این متهمان که از سرکرده های باند توزیع کاغذ های توتو در استان گیلان بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در پایان با بیان این نکته که کسب درآمد از طریق شرط بندی و قمار از فعالیت‌های اقتصادی ناسالم است که شکوفایی و لذت کسب روزی حلال را در جامعه کم رنگ می‌کند از شهروندان خواست، تا در صورت اطلاع از وجود این نوع جرایم مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

Share