امام جمعه انزلی:

۲۲ بهمن از روزهای بزرگ اسلام است/ماهواره ی فجر نشان دهنده اقتدار ملت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندر انزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان، ۲۲بهمن را روزی گیتی شمول و متعلق به جهان اسلام عنوان کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندر انزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان، ۲۲بهمن را روزی گیتی شمول و متعلق به جهان اسلام عنوان کرد.
shamsedحجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: روز پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ۵۷ صرفا یک حرکت ملی و متعلق به تاریخ ایران نیست بلکه از روزهای بزرگ اسلام است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری این روز را به مثابه عید قربان که روز سربلندی حضرت ابراهیم (ع) از امتحان سخت الهی بود ، روز سربلندی ملت ایران در امتحان الهی و غلبه بر کفر تعبیر فرموده و برای آن شأن عید قائل هستند.
خطیب جمعه شهرستان انزلی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغازی برای آزادی تمام ملل محروم و مظلوم دنیا بویژه جهان اسلام است از این رو تمام موفقیت هایی که در سایه این نظام مقدس حاصل می شود، متعلق به جهان اسلام است.
وی با اشاره به موفقیت دانشمندان هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران در ارسال ماهواره ˈفجرˈ به مدار زمین متذکر شد : این توانمندی دانشمندان ایرانی در اوج و تنگنای تحریم ها نشان از شکوفایی قابلیت های فرزندان این آب و خاک در سایه سار نظام مقدس اسلامی دارد و نشان دهنده اقتدار ملت ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره لزوم برگزاری شکوهمند راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: بخاطر داشته باشیم این روز نشانه زنده بودن ، نشاط و پویایی انقلاب ما است.
وی خاطر نشان کرد: همه ساله شاهدیم که تمامی اقشار جامعه ، از هر سلیقه و سطح ، در صفوف فشرده در این راهپیمایی شرکت می کنند و این؛ نشان عظمت اسلام و نظامی است که خطی ولایتمدار ، رهبر شناس و وفادار به خون شهدا دارد.
امام جمعه شهرستان انزلی تصریح کرد: حضور در این آیین تاکید جامع و فراگیر بر این امر است که هیچ دشمنی نمی تواند مادام که این وفاداری به نظام متجلی است ، کمترین رخنه ای در روح و جان این مردم و نظام داشته باشد بر این اساس همه باهم باید در شکرگزاری از خداوند که چنین عزتی را برما جاری ساخته، در این روز حضور فعال داشته باشیم.
سخنران پیش از خطبه این هفته نمازجمعه انزلی جوادکریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی بود که در سخنانی به تبیین ابعاد دستاوردهای انقلاب از ابتدا تاکنون و تاثیر آن در عرصه های بین الملل و بیداری اسلامی و تغییر نگرش جهانی پرداخت.

Share