مراسم معارفه با حضور معاونین و مشاورین نهاد برگزار شد:

یک گیلانی مدیرکل امور استان ها و انجمن‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه اسماعیل شفاعی معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان مدیرکل جدید امور استان ها و انجمن‌های نهاد صبح امروز با حضور معاونین، مشاوران و تعدادی از مدیران کل و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه رمضانعلی محسنی به عنوان مدیرکل امور مشارکت ها و شهرداری ها و اسماعیل شفاعی به عنوان مدیرکل امور استان ها و انجمن‌های نهاد صبح امروز (شنبه ۱۸ بهمن) با حضور معاونین، مشاوران و تعدادی از مدیران کل و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

IMG_9000 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این چند ماه با ایجاد تحولات اخیر در سطح ستاد نهاد و ادارات کل استان ها، نیاز به تقویت بنیادی حوزه مرکزی معاونت هم از نظر شرح وظایف و دستور کار در حوزها و هم از نظر به کارگیری عناصر کارآمدتر احساس می شد.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی در ادامه فعالیت اداره کل مشارکت ها و شهرداری ها را مهم و تقویت فعالیت خیرین را ضروری دانست و گفت: برای توسعه کتابخوانی باید بر بخش مشارکت ها تمرکز کنیم چرا که با توجه به اعتبارات موجود و شرایط مالی و وضعیت نیم درصد امکان ساخت و توسعه کمی و کیفی به میزان مطلوب نیست، بنابراین باید دست بر شانه خیرین و مردم گذاشت تا به این مهم پرداخته شود. بحث نیم درصد شهرداری ها و الزامات قانونی آن نیز به یک ساز و کار جدی نیاز دارد.

وی همچنین افزود: ما برای انتصاب این پست مدنظرمان فردی بود از عناصر با سابقه و پیشکسوت هم در استان ها و هم ستاد، که خوشبختانه با انتخاب آقای محسنی که فردی با سابقه مدیریتی خوب هستند به این هدفمان رسیدیم. ایشان هم در استان ها و هم در ستاد چهره موفقی هستند که از امروز طی حکمی با امضای دبیرکل نهاد به عنوان مدیرکل مشارکت ها و شهرداری ها منصوب می شوند.

معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد همچنین ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای آقای محسنی ابراز امیدواری کرد تا با وجود وی شاهد خدمات شایان و چشم گیرتر از گذشته باشیم.

انتصاب اسماعیل شفاعی به عنوان مدیرکل امور استان ها و انجمن ها

IMG_9002حجت الاسلام والمسلمین واحدی در ادامه به انتصاب آقای اسماعیل شفاعی به عنوان مدیرکل امور استان ها و انجمن ها اشاره کرد و گفت: شفاعی از چهره های اجرایی در حوزه فرهنگی کشور و از مدیران موفق فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد شناخت خوب آقای شفاعی از مجموعه نهاد و وزارت ارشاد، حمیت وی نسبت به نهاد و داشتن اطلاعات مناسب از حوزه امور فرهنگی کل کشور را جزو دلایل مهم انتصاب وی جهت تصدی این پست دانست.

وی در پایان سخنان خود از زحمات علی نیکنام در دوره تصدی این پست در نهاد تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه رمضانعلی محسنی نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر با قدردانی از حسن اعتماد دبیرکل، ابراز امیدواری کرد که با انگیزه و توان مضاعف، فعالیت امور مشارکت های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را برای تحقق اهداف اصلی نهاد به‌کار گیرد.

اسماعیل شفاعی نیز در ادامه ضمن قدردانی از دبیرکل و اعضای کمیته انتصابات گفت: انشاء الله بتوانم با کمک همکاران تا پایان ماموریت خدمتم در نهاد پاسخ خوب و مثبتی به این اعتماد دهم.

در ادامه هر یک از مشاوران و معاونین نهاد ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیران کل جدید به ارائه صحبت پرداختند این مراسم با تقدیم احکام رمضانعلی محسنی و اسماعیل شفاعی از سوی حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت ها پایان یافت.

گفتنی است اسماعیل شفاعی متولد رشت بوده و در سابقه کاری خود معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را دارد.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share