صبح امروز در زندان مرکزی رشت اتفاق افتاد:

یک قاچاقچی مواد مخدر و یک قاتل به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک قاچاقچی مواد مخدر ویک محکوم به قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک قاچاقچی مواد مخدر ویک محکوم به  قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.edam

در پی صدور حکم اعدام متهمین ذیل  به دلایل اشاره شده ،و با تایید دیوان عالی کشور و ریاست محترم قوه قضائیه و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و سیر تشریفات و مراحل قانونی در بامداد یوم جاری مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ احکام مجرمین ذیل الذکر با حضور مقامات رسمی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل زندان مرکزی شهرستان رشت به اجرا در آمد و اجسادآنها پس از اجرا جهت تحویل به سردخانه منتقل گردید.

 

ردیف نام و نام خانودادگی نام پدر سن اهل / تبعه موارد اتهامی
۱ آقای ( م . پ) اسماعیل ۴۲ سال   گیلان_ ایران به اتهام قتل عمدی مرحومان حبیب اله حسین پور و جمشید کامیاب 
۲  آقای ( م . ب ) خسرو ۴۳ سال گیلان _ایران دارای سوابق متعدد کیفری و به اتهام مباشرت در حمل و نگهداری ۱۵ کیلوگرم تریاک و چهارکیلو و هشتصدو شصت کیلو گرم هرویین 

افراد مذکور حسب دادنامه های  ۹۰۰۹۹۸۱۳۱۴۸۰۰۲۰۷ ، ۸۹۰۹۹۸۱۳۱۵۶۰۰۳۳۰ شده ، به اعدام محکوم شده بودندکه به تایید مقامات ذیصلاح قانونی رسیده و درخواست عفو نامبرده ردیف دوم طی دو مرحله در کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه مردود اعلام شده و ریاست معظم قوه قضائیه نیز با اجرای حکم فوق موافقت فرموده بودند.

Share