مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

گشت دریایی در جستجوی لاشه هواپیمای تفریحی/آغاز جستجو با بالگرد از صبح فردا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: گشت‌زنی تیم دریایی برای یافتن لاشه هواپیمای تفریحی ادامه دارد و فردا از بالگرد هوایی برای این امر استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: گشت‌زنی تیم دریایی برای یافتن لاشه هواپیمای تفریحی ادامه دارد و فردا از بالگرد هوایی برای این امر استفاده می‌کنیم.

khososi_1781علیرضا خصوصی با اشاره به وضعیت هواپیمای تفریحی و احتمال سقوط آن، اظهار کرد: احتمال سقوط هواپیما را در دریا داده‌اند و به همین دلیل تیم دریایی هلال احمر در سواحل گشت‌زنی می‌کنند.

وی با اشاره به تاریک شدن هوا، تصریح کرد: با توجه به تاریکی هوا ادامه گشت‌زنی صبح فردا انجام می‌شود اما نیروها در حال آماده‌باش هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان درباره نحوه سقوط هواپیما تصریح کرد: ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه امروز از طرف فرودگاه رامسر به مرکز کنترل عملیات ما خارج شدن یک فروند هواپیمای تک موتوره و دو نفره از رادار این فرودگاه اطلاع‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه احتمال سقوط این هواپیما داده شده است، گفت: به همین دلیل ۱۲ نفر نیروی هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس در حال جستجو هستند.

خصوصی از گشت‌زنی امداد کوهستان و پایگاه امداد دریایی برای یافتن لاشه هواپیما خبر داد و یادآور شد: اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این جستجو همکاری دارند.

وی یادآور شد: صبح فردا با استفاده از بالگرد جستجو را ادامه می‌دهیم.

 یک فروند هواپیمای تفریحی‌مسافری کوچک با دو سرنشین بعد از ظهر امروز از فرودگاه رامسر به طرف گیلان حرکت کرد که از رادار این فرودگاه خارج شد.

احتمال سقوط این هواپیما که یک سرنشین به همراه خلبان بود در منطقه کلاچای و یا چابکسر رودسر داده شد که با وجود گشت‌زنی‌ نیروهای هلال‌احمر هنوز لاشه این هواپیما پیدا نشده است./فارس

Share