گزارش تصویری نمایشگاه سوکاروچ(سوخته کاری روی چوب)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ (سوخته کاری روی چوب) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ (سوخته کاری روی چوب) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به محل مذکور مراجعه نمایند.

در این نمایشگاه تعداد ۲۱ تابلو سوخته کاری شده روی چوب در ابعاد ۴۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۹۰ به همت عباس کنعانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

 در سبک سوخته کاری روی چوب، هنرمند بدون استفاده از رنگ و فقط با سوزاندن سطح چوب آثار هنری را خلق می کند و با استفاده از گرمای هویه و به کمک قلم های فلزی، تصاویر زیبا و بدیعی را می آفریند.

گفتنی است؛ عباس کنعانی متولد ۱۳۴۸ کتم جان از توابع ضیابر صومعه سرا است. وی دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی و کارشناس مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشد.

 

Share