گزارش تصویری تئاتر «کله پوک ها» در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش «کله پوک ها» به همت گروه تئاتر رویداد و با همکاری آموزشگاه سینمایی سیمرغ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به روی صحنه خواهد رفته است و زمان آن مربوط به رویدادهای یک قرن پیش روستایی در اکراین است که مردم آن دچار نفرینی شده اند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش «کله پوک ها» به همت گروه تئاتر رویداد و با همکاری آموزشگاه سینمایی سیمرغ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به روی صحنه خواهد رفته است و زمان آن مربوط به رویدادهای یک قرن پیش روستایی در اکراین است که مردم آن دچار نفرینی شده اند و به همین دلیل وادار به انجام کارهای وارونه می شوند.

بنابراین گزارش شوخی ها و طنزهای کلامی این متن براساس سوءتفاهم های زبانی و بازی های کلامی، که بر مبنای اشتباهات شنیداری رخ می دهند، شکل می گیرند.

بازیگران این نمایش کامبیز بیرامی ، مهدی پور خانی ، علی ثابت قدم ، امیر محمد رجبی ، سدره قربان علی پور ، محمد هادی محبوب بشری ، مهیار محمد نژاد ، امید مهدی صفت ، سینا ناظمی ، زهرا وجدانی ، مریم وجدانی هستند.

 نمایش «کله پوکها» نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر و به کارگردانی مرضیه بردبار از ۱۹ لغایت ۲۴ بهمن ساعت ۱۸ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.

 

 

Share