گزارش تصویری اجرای تئاتر «عبور از مه» در سومین شب از هفته فرهنگ و هنر رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  ۲۷ نمایش برگزیده بخش مرور سی و سومین دوره جشنواره تئاتر فجر در حالی اعلام شد که نام سه اثر نمایشی از شهر رشت در میان نمایشهای راه یافته به چشم می خورد. بنا بر این گزارش نمایشهای «امشب و هر شب شام با جلال» نوشته و کار بهزاد عشقی، […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  ۲۷ نمایش برگزیده بخش مرور سی و سومین دوره جشنواره تئاتر فجر در حالی اعلام شد که نام سه اثر نمایشی از شهر رشت در میان نمایشهای راه یافته به چشم می خورد.

بنا بر این گزارش نمایشهای «امشب و هر شب شام با جلال» نوشته و کار بهزاد عشقی، «عبور از مه» نوشته و کار مجید کاظم‌زاده مژدهی و «آسمان روزهای ابری» نوشته مجید کاظم زاده مژدهی و کار محمد رسائلی از رشت، توانستند به بخش مرور سی و سومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کنند.

بر این اساس در سومین شب از هفته فرهنگ و هنر رشت نمایش «عبور از مه» به روی صحنه رفت.
«عبور از مه»رواﯾﺘﯽ از داﺳﺘﺎن زندگی فردی به نام الیاس جعفرپور است؛ که با فریب مردم ، امامزاده ای دروغین می سازد و با این ترفند زمین پدریش را به چندین برابر قیمت در مجاورت امامزاده جعلی می فروشد و حالا که مدتی است آن مکان به وسیله اوقاف تعطیل شده، الیاس درصدد ساختن فیلم کوتاهی درباره آن واقعه است.

 

 

Share