کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران دوباره می تواند اعتراض کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنفدراسیون فوتبال آسیا متن تصمیم کمیته انضباطی این کنفدراسیون درمورد اعتراض ایران به حضور بازیکن دوپینگی عراق دردیدار برابر تیم ملی ایران را روی تارنمای خود منتشر و اعلام کرد که ایران بار دیگر می تواند نسبت به این تصمیم اعتراض کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنفدراسیون فوتبال آسیا متن تصمیم کمیته انضباطی این کنفدراسیون درمورد اعتراض ایران به حضور بازیکن دوپینگی عراق دردیدار برابر تیم ملی ایران را روی تارنمای خود منتشر و اعلام کرد که ایران بار دیگر می تواند نسبت به این تصمیم اعتراض کند.f715520e9282521ccb78c049527513bc_800_450

این کنفدراسیون اعلام کرد: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه (۲۵ ژانویه) در مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در روز شنبه (۲۳ ژانوی) در خصوص رسیدگی به صلاحیت حضور علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق در دیدار مرحله یک چهارم نهایی دو تیم در جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا تشکیل جلسه داد.

دراین متن آمده است: کمیته انضباطی به صورت شفاهی در جریان مدارک و مستندات دو تن از مقامات فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت و پس از انجام بررسی های لازم، این اعتراض را بی اساس دانست و آن را نپذیرفت.

این متن درخاتمه آورده است: به دلیل فوریت این موضوع، تصمیم کمیته انضباطی ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران اطلاع داده شده است اما دلایل کامل آن امشب اعلام خواهد شد. بر اساس قوانین انضباطی کنفدراسیون آسیا، فدراسیون فوتبال ایران می تواند نسبت به این تصمیم اعتراض کند.

به گفته هوشنگ مقدس بررسی اعتراض دوباره ایران حدود ۱۰ روز وقت می برد و مسابقات تا آن زمان تمام شده است./نود

Share