دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با فرماندار آستانه اشرفیه:

کمبود کتابخانه در آستانه اشرفیه و اعتقاد راسخ بر توسعه فضای کتابخوانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و فرماندار آستانه اشرفیه در حاشیه بازدید از کتابخانه های عمومی این شهرستان با یکدیگر دیدار و در خصوص مسائل مربوط به کتابخانه های عمومی گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و فرماندار آستانه اشرفیه در حاشیه بازدید از کتابخانه های عمومی این شهرستان با یکدیگر دیدار و در خصوص مسائل مربوط به کتابخانه های عمومی گفتگو کردند.

اعتقاد فراوانی به توسعه کتابخانه های عمومی در آستانه اشرفیه دارم

DSC_0422حسین اسماعیلیان در این دیدار حل مشکلات مربوط به کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه را یکی از مهمترین اولویتهای خود دانست و گفت: در جلساتی که با مسئولین شهرستان خصوصا شهرداران برگزار می کنیم، توجه به کتابخانه های عمومی بعنوان نبض فرهنگی شهرستان همواره مورد تاکید می باشد.

فرماندار آستانه اشرفیه همچنین با اشاره به مشکل پیش آمده در خصوص حریم کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن کیاشهر بر تعامل مناسب شهرداری در این موضوع تاکید کرد و گفت: شهرداری بندر کیاشهر موظف به جلب نظر مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه مشکل بوجود آمده می باشد.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود توسعه فرهنگی را شعار اصلی در حوزه مدیریت شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به همین نگرش اعتقاد فراوانی به توسعه کتابخانه های عمومی در این شهرستان دارم.

آستانه اشرفیه از کمبود کتابخانه عمومی در روستاههای خود رنج می برد
در این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز همگرایی و تعامل میان دستگاههای متولی فرهنگی خصوصا شهرداریها با کتابخانه های عمومی را عاملی مهم در پویایی کتابخانه عنوان کرد.
DSC_0417امیر محمدپور همچنین وجود ۳ کتابخانه درشهرستان آستانه اشرفیه را برای مردم فرهنگ دوست این شهرستان ناکافی عنوان کرد و گفت: در صورت تامین مکانی مناسب از سوی خیرین و دستگاههای شهرستان آماده ایم نسبت به تجهیز این مکان به عنوان کتابخانه عمومی و تامین نیروی کتابدار متخصص اقدام کنیم.
وی همچنین توجه به کتابخانه های عمومی روستایی را از اولویتهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برشمرد و گفت: آستانه اشرفیه از کمبود کتابخانه عمومی در روستاههای خود رنج می برد.
گفتنی در حاشیه این دیدارها مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر بصورت تلفنی درخصوص حل مشکلات رایزنی کرد.

در صورت تامین اعتبار برای توسعه تنها کتابخانه عمومی بندر کیاشهر حجم زیادی از مشکلات برطرف خواهد شد
نادر صفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این نشست کمبود فضای مطالعاتی در کتابخانه عمومی ۲۲بهمن کیاشهر را از مهمترین مشکلات در این شهرستان عنوان کرد.
نادر صفری گفت: در صورت تامین اعتبار لازم برای توسعه تنها کتابخانه عمومی بندر کیاشهر حجم زیادی از مشکلات در این کتابخانه برطرف خواهد شد.
گفتنی است تعریض پل کنار گذر کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن کیاشهر از سوی شهرداری این شهر باعث بروز مشکلاتی در این کتابخانه شده است. رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه همواره بر حل مشکل بوجود آمده با تعامل شهرداری با کتابخانه های عمومی تاکید کرده است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share