با حضور آیت الله قربانی در سیاهکل

کلنگ احداث حوزه علمیه محمد رسول الله به زمین زده شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا آیت الله قربانی به همراه هیات همراه با حضور در شهرستان سیاهکل از اورژانس و بیمارستان این شهرستان بازدید کردند و در ادامه کلنگ احداث حوزه علمیه محمد رسول الله به دست ایشان به زمین زده شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا در  نهمین روز از دهه مبارک فجر آیت الله قربانى نماینده ولی فقیه در گیلان به سیاهکل سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال فرماندار و امام جمعه سیاهکل و لاهیجان و تنى چند از مسئولین شهرستانى قرار گرفت.
آیت الله قربانی به همراه هیات همراه با حضور در شهرستان سیاهکل از اورژانس و بیمارستان این شهرستان بازدید و در ادامه کلنگ احداث حوزه علمیه محمد رسول الله به دست ایشان به زمین زده شد.

آیت الله قربانی در مراسم کلنگ زنی حوزه علمیه محمد رسول الله طى سخنانى کوتاهی حوزه هاى علمیه را بوجود آورنده انقلاب اسلامى ایران نامیدند و در ادامه اظهار داشتند : از درون حوزه هاى علمیه بود که امام خمینى و آیت الله العظمى امام خامنه اى بوجود آمدند.

گفتنی است در ایام الله دهه فجر حضرت آت الله قربانی علاوه بر دیدار با کارکنان سازمان ها و دستگاه های اجرایی مختلف در سفر به چندین شهرستان استان گیلان  از مبارزان و روحانیون با سابقه عیادت کردند.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share