رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد

کشف و ضبط ۲ کیلوگرم تریاک از یک سفرخانه سنتی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه در بازرسی از یک سفره‌خانه مقداری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، اظهار کرد: از این سفره‌خانه در رشت مقدار دو کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از کشف مواد مخدر از یک سفره‌خانه سنتی در رشت خبر داد.

سید رسول صمدی با اشاره به اینکه در بازرسی از یک سفره‌خانه مقداری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، اظهار کرد: از این سفره‌خانه در رشت مقدار دو کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.

entezamiوی با بیان اینکه فردی با یک دستگاه خودروی پراید مواد مخدر را تحویل سفره‌خانه داده بود، تصریح کرد: راننده خودروی پراید به همراه صاحب این سفره‌خانه سنتی دستگیر و واحد صنفی مربوطه پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: از مردم گیلان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه از جمله خرید و فروش مواد مخدر موارد را به ستاد مذکور اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم هرگونه ناهنجاری در سفره‌خانه‌های استان را سریعاً از طریق تلفن ستاد خبری اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۴۸۴ اطلاع دهند، یادآور شد: در صورت اطلاع به موقع مردم، در اسرع وقت اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی فومن  از دستگیری سارقان معتاد در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سه فقره سرقت منزل مسکونی در فومن ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات همه جانبه و آثار به‌جامانده از صحنه جرم موفق شدند سارقان را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند. بابک علیزاده، سارقان دستگیر شده را معتاد به مواد مخدر دانست و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند ضمن اینکه مقداری از اموال سرقت شده توسط سارقان در مخفیگاه آنها نیز کشف شده است.

وی از شهروندان فومنی خواست تا به منظور جلوگیری از سرقت، منازل مسکونی خود را به انواع تجهیزات ضد سرقت و بازدارنده سرقت مجهز کنند. /فارس

Share