واکنش فریدون به ادعای دریافت کمک 5 میلیارد تومانی از بابک زنجانی

کسانی که پول مفت گرفتند امروز می‌خواهند کثافت‌کاری‌هایشان جبران کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ادعای بابک زنجانی مبنی بر کمک ۵ میلیارد تومانی به ستاد حسن روحانی صحت دارد یا خیر گفت: این ادعا نوعی فرار به جلو برای دوستانی است که پول مفت گرفتند و امروز می‌خواهند کثافت‌کاری‌هایشان را با این حرف‌ها جبران کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برادر رئیس‌جمهور کشورمان در مورد ادعای کمک بابک زنجانی به ستاد حسن روحانی در زمان انتخابات ۹۲ واکنش نشان داد.

 ۱۳۹۳۰۳۱۳۰۰۰۳۵۵_PhotoAحسین فریدون برادر رئیس‌جمهور کشورمان امروز (جمعه) با حضور در مراسم ختم والده محمود احمدی‌نژاد در مسجد ولیعصر تهران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا  ادعای بابک زنجانی مبنی بر کمک ۵ میلیارد تومانی به ستاد حسن روحانی صحت دارد یا خیر گفت:  این ادعا نوعی فرار به جلو برای دوستانی است که پول مفت گرفتند و امروز می‌خواهند کثافت‌کاری‌هایشان را با این حرف‌ها جبران کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما برای توضیح در مورد پول دریافت شده از بابک زنجانی برای ستاد برادرتان احضار شده‌اید گفت: هرکس این را گفته بیجا کرده است.

/فارس

Share