گلایه ی «شمال ما» از نامزد شهرداری رشت:

منافع کدام گروه خاص آقای رضایی؟چرا ایشان تصور کرده توطئه ای در کار بوده است؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مگر ایشان چه جایگاهی در استان که نه، در همین شهر رشت دارند که رسانه یا رسانه هایی بخواهند هدفمند! در خصوص انصراف ایشان خبر منتشر کنند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مگر ایشان چه جایگاهی در استان که نه، در همین شهر رشت دارند که رسانه یا رسانه هایی بخواهند هدفمند! در خصوص انصراف ایشان خبر منتشر کنند؟

shomalشمال ما نوشت: صبح دیروز جناب آقای دکتر«حمیدرضا رضایی دوگاهه» انتشار «گزارشی از شانس شش نامزد کسب کرسی شهرداری رشت» در پایگاه خبری «شمال ما» را بهانه قرار داد و در گفتگویی با پایگاه خبری «گیل خبر» با عنوان «از نامزدی شهرداری رشت انصراف نداده ام» با الفاظی نادرست، توهین و تهمت، از شرمندگی رسانه های منتقد! درآمد و کاسه کوزه یک هفته انتقادات! رسانه ها را با کم لطفی سر «شمال ما» شکست. این رفتار نسنجیده ایشان آن هم سه روز مانده به انتخاب شهردار رشت، که نشان از انتقاد ناپذیری ایشان و برخورد با رسانه های منتقد دارد اکنون مورد بحث ما نیست. اما گلایه امروز:

ایشان در گفتگوی شان فرمودند: «متاسفانه صبح امروز در اقدامی به ظاهر هدفمند مطالبی در خصوص انصراف اینجانب و یکی دیگر از کاندیداهای محترم شهرداری رشت در برخی از پایگاههای خبری استان منتشر شد که جای تاسف دارد.»

گویا ایشان خیلی خودشان را دست بالا گرفته اند! مگر ایشان چه جایگاهی در استان که نه، در همین شهر رشت دارند که رسانه یا رسانه هایی بخواهند هدفمند! در خصوص انصراف ایشان خبر منتشر کنند؟ نکند تصور کرده اند اگر انصراف بدهند یا ندهند، تمام معادلات انتخاب شهردار را به هم خواهند زد؟ توضیح اول ما اینکه یکی از اعضای شورای شهر رشت در تماس تلفنی ما، خبر انصراف ایشان در همان روز اول ثبت نام را دادند. حال اگر آقای دکتر می فرمایند که انصراف نداده اند، عصبانیت و زمین و آسمان را به هم بافتن ندارد. می فرمودند که خبر اشتباه است و انصراف نداده ام. چرا تصور می کنند که علیه ایشان توطئه ای در کار بوده است؟ توضیح دوم ما اینکه آقای رجبی ویسرودی در تماس تلفنی ما فرمودند که انصراف داده اند و اصلا در دور جدید کاندیدا نشده اند.

همچنین ایشان در گفتگوی شان فرمودند: «در حالیکه شیعیان در حال برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن عسگری و یادآوری اخلاق حسنه و پایبندی به آموزه های دینی خود هستند، شاهد بدترین بداخلاقیهای رسانه ای، تهمت ها و انتشار و بازنشر اخبار کذبی هستیم که در طول هفته گذشته از جانب این پایگاههای خبری مسبوق به سابقه بوده و نمی توان برای آن چیزی جز حفظ منافع شخصی و خیانت به رسالت اطلاع رسانی متصور شد.»

ما دین نداریم اما ایشان که مومن اند چرا میلاد امام حسن عسگری(ع) و آموزه های دینی را بهانه قرار دادند تا به پایگاه های خبری استان حمله کنند و به آنها تهمت بداخلاقی و دروغگویی بزنند؟ چرا تهمت می زنند که ما به دنبال حفظ منافع شخصی هستیم؟ رسالتی بر دوش ایشان است که وقتی از خیانت ما به رسالت اطلاع رسانی آگاهند آن را روشن و شفاف بیان کنند تا همگان بدانند که ما چه رسانه ها و خبرنگاران معامله گر و پستی هستیم!

ایشان در ادامه گفتگوی شان فرمودند: «اینجانب از نامزدی پست شهرداری رشت انصراف نداده ام و بر عهد و نیت خود در خصوص خدمت به زادگاهم رشت پایبندم و انتشار چنین مطالبی را صرفا در جهت حذف و تخریب جایگاه کاندیداهای شهرداری رشت و حمایت ناجوانمردانه از برخی افراد و در راستای حفظ منافع شخصی گروهی خاص می دانم.»

ما در جریان عهد و نیت واقعی ایشان برای خدمت به رشت نیستیم و برای ما جالب هم نیست که بدانیم ایشان چه طور یک شبه و آن هم در وقت اضافه ثبت نام، به فکر خدمت به شهر زادگاهشان افتاده اند آن هم خدمتی که در جهاد دانشگاهی استان نمی شود کرد و حتمن باید در پست شهرداری رشت اتفاق بیفتد! آن هم درست یک سال مانده به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری! اما چیزی که برای ما مهم است، تهمت هایی ست که ایشان بی محابا به رسانه های مجازی استان زدند و ما را متهم به حمایت ناجوانمردانه از برخی افراد و حفظ منافع گروهی خاص کردند! اما کدام گروه خاص؟ نکند شنیده ها درست است که ایشان از سوی یک جناح سیاسی خاص معرف داشته اند و عضو شورای شهر علاقه مند به همان جریان سیاسی پشت شان ایستاده و ایشان را تعرفه نموده است. گویا حضور برخی از جوانان همین طیف سیاسی در کنارش، سبب گشته که ایشان تصور کنند لیدر این جریان سیاسی هستند؟ و گام شان برای تصاحب شهرداری رشت خطری برای اصولگرایان است؟ و حال همه ترسیده اند و برای حفظ منافع خود دست به دامان «شمال ما» شده اند! مگر «شمال ما» و دیگر رسانه های استان چقدر در انتخاب شهردار آینده رشت تاثیر گذارند؟ بیشتر از یک درصد؟

ایشان در انتهای گفتگوی شان فرمودند: در حال آماده کردن و ارسال جوابیه خود جهت انتشار در پایگاهای مذکور هستم و به دلیل سپری کردن روز پایان هفته (امروز) تصمیم گرفتم تا با تماس با شما نظر خود را اطلاع رسانی کنم و جوابیه رسمی و مکتوب خود را برای ایشان ارسال خواهم داشت. « و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین».

امیدواریم تعطیلات آخر هفته به ایشان خوش بگذرد اما اگر ایشان می خواستند جوابیه بدهند، چرا گفتگو کردند؟ پایگاه خبری “شمال ما” تنها یک جمله درباره ایشان در گزارش خود منتشر کرده بود «حمیدرضا رضایی دوگاهه، ساعتی پس از ثبت نام، از نامزدی کرسی شهرداری رشت انصراف داده اند.» و تنها یک جمله از ایشان به عنوان جوابیه منتشر خواهد کرد. اما درباره یادداشت منتشر شده در پایگاه خبری “آوای رشت” که در “شمال ما” نیز بازنشر شده بود و با تماس های دوستان از سایت برداشته شد. «آوای رشت» مستقل و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اگر دلخوری و یا گله هست باید آنجا حل شود و اگر جوابیه ای در کار باشد باید در آن رسانه منتشر گردد.

ایشان در پایان گفتگوی شان از رسانه ها خواستند: «قبل از انتشار هرگونه خبری در مورد افراد، ابتدا صحت اخبار خود را با شخص مورد نظر مطرح کنند و درستی و نادرستی آن را از وی جویا شوند.»

یک بار دیگر تکرار می کنیم که منبع یک جمله منتشر شده درباره ایشان در «شمال ما»، یکی از اعضای درستکار، کارکشته و سیاسی شورای شهر رشت است که حرف ایشان بسیار موثق تر از صحبت هر کس دیگری بوده و زین پس نیز خواهد بود.

Share