رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان:

چطور به مردم بگوییم در خطوط برانید در حالی که خطوطی دیده نمی‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان با تاکید بر اینکه در بحث پایداری رنگ آمیزی خط کشی‌ها علائم رضایت مندی مردم بسیار پایین است افزود:چطور به مردم بگوییم در خطوط برانید در حالی که خطوطی دیده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون ترافیک این شهر با اشاره به هوشمندسازی چهارراه‌های رشت، اظهار داشت: بودجه مطالعاتی این طرح برای سال ۹۴ لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور پلیس در معابر شهری رشت برای کنترل ترافیک کاهش می‌یابد، افزود: چراغ‌های راهنما در معابر رشت با توجه به دوربین زمانبندی می‌شود.

شاهرخ طلیسگر با اشاره به اینکه سه مرحله فراخوان عمومی برای ساخت سایبان‌های ایستگاه های اتوبوس با استقبال بخش خصوصی مواجه نشد،گفت: نیازمند اعتبار در این بخش هستیم.

طلیسگر تصریح کرد: بر اساس بودجه پیشنهادی شهرداری رشت برای سال ۹۴، ساخت این سایبان‌ها به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت محول شد.

وی گفت: سه طرح برگزیده برای سایبان‌های ایستگاه‌های اتوبوس برای بافت مرکزی و بیرون شهر انتخاب شده است و با این امر برای سازمان اتوبوسرانی از محل تبلیغات سایبان‌ها درآمد زایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان نیز در این جلسه، اظهار داشت: تجربه چند سال در رشت این را به خوبی اثبات کرده است که اگر بودجه به طور متمرکز به معاونت حمل و نقل اختصاص یابد اثر بخشی بهتری در شهر و در رضایمندی مردم دارد.shahidi_2818

تیمور شهیدی‌مقدم با تاکید بر اینکه در بحث پایداری رنگ آمیزی خط کشی‌ها علائم رضایت مندی مردم بسیار پایین است افزود:چطور به مردم بگوییم در خطوط برانید در حالی که خطوطی دیده نمی‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان گفت: ما معاونت حمل و نقل شهرداری را متولی کار می دانیم و اگر برای همه کارها با این سازمان تماس بگیریم مشکلات سریعتر حل می شود و باید راهکاری برای تسریع کار حوزه راهنمایی و رانندگی در شهرداری ارائه شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رشت نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه کل بودجه ما ۲۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال است اظهار داشت: ۵درصد بودجه هزینه های عمرانی و ۳۵ درصد هزینه های جاری و ۶۰ درصد حقوق رانندگان استیجاری شهرداری است.

سهراب راستگو با بیان اینکه در بحث عمرانی خودور های بازرسی ما فرسوده هستند گفت: در این حوزه و در حوزه نگهداری ایستگاه ها لازم است بودجه ما افزایش یابد./تسنیم

Share