عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه موقت رشت:

چشم تمام مظلومان به انقلاب اسلامی دوخته شده/روزهای الهی فراموش‌شدنی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالله‌زاده پاشاکی گفت:امروز چشم تمام مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده و اسلام آمریکایی با پیروزی انقلاب از ملت ایران گرفته شد و امام راحل اسلام ناب محمدی (ص) را به مردم ما هدیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: اگر انسان خدا را در تمام زمان‌ها و مکان‌ها ناظر بداند متقی است و خداوند قوه تشخیص به او عنایت می‌کند.

pashaki0090_PhotoAوی با اشاره به اینکه والدین نسبت به فرزندان مسئولیت دارند، افزود: فرزند نیز درباره پدر و مادر حق دارد و والدین باید فرزندان خود را خوب تربیت کنند و آداب اسلامی را به او بیاموزند.

خطیب موقت رشت خواستار رعایت آداب اسلامی و صحبت کردن عاطفی والدین نسبت به فرزندان شد و گفت: والدین باید به راحتی بتوانند با فرزندان رابطه برقرار کنند.

وی نماز را عمیق‌ترین، زیباترین و محکم‌ترین رابطه انسان‌ها با خداوند دانست و یادآور شد: نماز انسان را از فحشا و منکر باز می‌دارد.

عبدالله‌زاده پاشاکی مشکل جامعه امروز را نبود اخلاق اسلامی دانست و تصریح کرد: فرزندان را باید با معارف دینی آشنا و به مساجد هدایت کرد.

وی با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام راحل به میهن اسلامی در سال ۵۷ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برخی‌ها می‌خواهند دهه فجر و ۸ دی و ۹ دی به فراموشی سپرده شود اما بدانند روزهای الهی فراموش‌شدنی نیست.

امام جمعه موقت رشت با تبریک فرا رسیدن دهه فجر یادآور شد: ایام الهی باید در ذهن مردم یادآوری شود و ثمره یوم‌الله ۲۲ بهمن انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز چشم تمام مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده و اسلام آمریکایی با پیروزی انقلاب از ملت ایران گرفته شد و امام راحل اسلام ناب محمدی (ص) را به مردم ما هدیه کرد.

عبدالله‌زاده پاشاکی دنیای غرب می‌خواهد اسلام آمریکایی و اسلام سازی را در منطقه حاکم کند اما اسلام ناب از تمام مظلومان جهان حمایت می‌کند.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی وابستگی را از ما گرفت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و حکومت اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

خطیب موقت رشت به حمله نیروهای حزب‌الله لبنان به کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سخنان سید حسن نصرالله به حقیقت پیوست و ضرب‌ شستی به دشمنان صهیونیستی نشان داد.

/فارس

Share