انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از بی اخلاقی ها در میادین ورزشی

چرا هواداران انزلیچی و رشتی در ورزشگاه ها با زدن گل باید به یکدیگر فحاشی کنند؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارهنما با انتقاد از عملکرد برخی هواداران گیلانی گفت : به چه دلیل در ورزشگاه انزلی گلی زده می شود و تماشاگران به رشتی ها فحاشی می کنند ؟ و یا این اتفاق در رشت می افتد ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه افتخارات ملوان تنها در زمانی بوده که به مدیریت و توانمندی های بومی تکیه داشته گفت : ملوان باید به شرایط گذشته برگردد و از همه ظرفیت های مدیریتی و فنی بومی خود استفاده ببرد .

rahnama_2410انزلی آنلاین در ادامه نوشت: قبول دارم که در گذر زمان نیازمندیم که از امکانات فرا بومی و فرا ملی بهره ببریم اما بندرانزلی به تنهایی یک کشور ورزشی است . رهنما افزود : بنده جلسات زیادی را در خصوص وضعیت ملوان گذاشته ام و زنگ خطر ملوان را به گوش مسئولان عالیرتبه ی استان رسانده ام .

رهنما در خصوص انداختن شال سپیدرود بر گردنش و ناراحتی برخی از هوادان ملوان ، گفت : در رشت تیم دیگری به نام داماش هم وجود دارد ،‌ آیا بنده شال داماش را بر گردنم انداختم ؟؟؟؟ رهنما افزود : با توجه به توانایی های مردم انزلی و هواداران ، ملوان به تنهایی قادر است مشکلات خود را حل کند و ما هم قطعا کمک می کنیم . در آن جلسه هم بنده دعوت بودم و ناگهان آن شال را بدون هماهنگی بر گردن من انداختند . این وصله ها به بنده نمی چسبد .

رهنما با انتقاد از عملکرد برخی هواداران گیلانی گفت : به چه دلیل در ورزشگاه انزلی گلی زده می شود و تماشاگران به رشتی ها فحاشی می کنند ؟ و یا این اتفاق در رشت می افتد ؟ چرا باید عکس و بنر آبشک در ورزشگاه رشت پاره شود؟
مسعود رهنما با بیان اینکه مشکلات ملوان مربوط به مستطیل سبز نمیشود اظهار داشت : با جلساتی که با استاندار و اعضای هیئت مدیره داشتیم قصد داشتیم شرایطی برای مالک باشگاه فراهم کنیم تا در انزلی بماند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share