نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان عنوان کرد

پیشرفت کشور به دلیل جوان بودن جمعیت تحقق پیدا کرده/موج جدید اسلام هراسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) موج جدیدی از اسلام‌هراسی در دنیا ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) موج جدیدی از اسلام‌هراسی در دنیا ایجاد کرده است.

bahrami_9235وی رسول اکرم‌(ص) را پیامبر مهربانی توصیف کرد و افزود: پیامبر اسلام‌(ص) حتی با دشمنان خود با رحمت رفتار کرد و سبب افتخار مسلمانان است.

بهرامی با بیان اینکه پیامبر اسلام‌(ص) توسط خائن‌ترین و جانی‌ترین افراد روزگار متهم به خشونت شده است، تصریح کرد: نتانیاهوی جانی با شرکت در تظاهرات علیه مسلمانان به‌دنبال ایجاد شبهه نسبت به پیامبر اسلام(ص) بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی بر شناخت پیامبر اکرم(ص) تاکید کرد و گفت: مسلمانان با اتحاد باید از سیره پیامبر اسلام(ص) پیروی کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نهج‌البلاغه توسط عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان، بیان کرد: ایجاد نهضت نهج‌البلاغه از برنامه‌های خوب پلیس گیلان است و این فعالیت می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

بهرامی به شرکت ۶ هزار و ۸۰۰ نفر در جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان اشاره کرد و یادآور شد: احیای نهج‌البلاغه و درک مفاهیم آن نیاز امروز جامعه اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امام(ره) نهج‌البلاغه را لازمه تربیت خفتگان در جامعه دانستند، خاطرنشان کرد: سال ۱۳۶۰ امام (ره) به مناسبت برگزاری کنگره هزاره نهج‌البلاغه فرمودند که نهج‌البلاغه مرهمی برای امراض فردی و اجتماعی است.

وی انس با نهج‌البلاغه را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: قرائت، فهم و عمل به نهج‌البلاغه موجب نورانی شدن زندگی انسان‌ها می‌شود.

بهرامی در ادامه با تاکید بر حضور کودکان در جلسه‌های قرآنی، تصریح کرد: فرزندان از زمان کودکی باید با فرهنگ دینی و قرآنی آشنایی پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی خواستار تشکیل خانواده و ازدیاد نسل در جامعه شد و گفت: پیشرفت کشور به دلیل جوان بودن جمعیت تحقق پیدا کرده است.

ترویج معنویت در برطرف کردن مشکلات جامعه تاثیرگذار است

rahmati_9216فرمانده انتظامی گیلان نیز در جشنواره مذکور با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: اعتقاد داریم فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند بخشی از مشکلات جامعه را برطرف کند.

سردار ابراهیم قائدرحمتی بر ترویج معنویت در جامعه تاکید کرد و افزود: مجموعه انتظامی گیلان در ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی پیشگام است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی پلیس گیلان الگوی کشوری شده است، تصریح کرد: اشتیاق به برنامه‌های معنوی نشان‌دهنده دین‌مداری مردم در جامعه است.

قائدرحمتی در پایان، از تلاش مجموعه انتظامی گیلان به‌ویژه کارکنان عقیدتی سیاسی در اجرای برنامه‌های معنوی قدردانی کرد.

 پخش کلیپ، اجرای سرود و نمایش از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان بود و در پایان نفرات برتر جشنواره نهج‌البلاغه پلیس گیلان معرفی و تجلیل شدند.

/فارس

Share