پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان برای حضور پرشور در راهپیمایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان در پیام مشترکی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، یوم الله ۲۲ بهمن را نماد اقتدار ، صلابت و یکپارچگی ملی در گرامیداشت ارزشهای اصیل انقلاب عنوان و از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان براي حضور پرشور در راهپيمايي

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان در پیام مشترکی  با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، یوم الله  ۲۲ بهمن را نماد اقتدار ، صلابت و یکپارچگی ملی در گرامیداشت ارزشهای اصیل انقلاب عنوان و  از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان برای حضور پرشور در راهپیمایی

متن این پیام به شرح ذیل است :

۲۲ بهمن ماه روز جشن ملی و دینی ایرانیان در پاسداشت دست‌یابی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در راه است. روزی که ملت بزرگ ایران با رهبری الهی معمار کبیر انقلاب، سلطنت ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشانی و استبداد داخلی و استثمار خارجی را در این سرزمین پایان داد و استقرار حکومت مردم سالار دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را جشن گرفت.

امروز نیز به پشتوانه‌ی روحیه خودباوری و عزت طلبی مردم کشورمان نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در دنیای اسلام همچون ستاره‌ای می‌درخشد و الهام بخش در مبارزه با قدرتهای جهانی و استیفای حقوق ملت‌های ستمدید‌ه‌ی جهان است.

بی‌شک حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و دستاوردهای بی‌نظیر آن که در سایه‌ی اتحاد و انسجام و تبعیت از ولایت مطلقه‌ی فقیه بدست آمده نشان داده است همه در این کشور، انقلاب را از خود می‌دانند و این انقلاب به جناح و گروه خاصی وابسته نیست. از این رو هر ساله راهپیمایی بیست و دوم بهمن به نماد اقتدار، صلابت و یکپارچگی ملی در گرامیداشت ارزشهای اصیل انقلاب تبدیل می‌شود.

اینجانبان در پایان با تبریک فرا رسیدن یوم ا… ۲۲ بهمن از همه گیلانیان غیور دعوت می‌کنیم تا به شکرانه این نعمت الهی در جشن تولد انقلاب با حضوری آگاهانه و پرشور و نشاط با آرمانهای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه‌ی انقلاب تجدید عهد و بیعت کنند و نشان دهند که ملت ایران همواره بر سر دفاع از نظام برآمده از خون هزاران شهید والامقام جانانه ایستاده ‌است.

Share