پیام تسلیت استاندار اسبق گیلان خطاب به احمدی نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار اسبق گیلان مهدی سعادتی در پیامی درگذشت مادر دکتر محمود احمدی نژاد را به وی تسلیت گفت.متن پیام در زیر آمده است: بسمه تعالی الهی موج از دریا خیزد و با وی درآمیزد و از وی ناگریز است. علامه حسن زاده آملی برادر ارجمند ریاست محترم جمهوری سابق […]

پیام تسلیت استاندار اسبق گیلان خطاب به دکتر احمدی نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار اسبق گیلان مهدی سعادتی در پیامی درگذشت مادر دکتر محمود احمدی نژاد را به وی تسلیت گفت.متن پیام در زیر آمدهپیام تسلیت استاندار اسبق گیلان خطاب به دکتر احمدی نژاد است:

بسمه تعالی
الهی موج از دریا خیزد و با وی درآمیزد و از وی ناگریز است. علامه حسن زاده آملی
برادر ارجمند ریاست محترم جمهوری سابق ایران اسلامی-عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام- جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، سلام علیکم.
ضایعه درگذشت والده مکرمه بانو سیده فاطمه قادری که موجب تالم و تاثر فراوان است را به بازماندگان و بیت شریف آن مرحومه به ویژه جنابعالی که پور شایسته ایشان بوده اید تسلیت عرض مینمایم. از درگاه حضرت باریتعالی برای جنابعالی و سایر فرزندان برومند، صبر و شکیبایی و برای آن فقیده سعیده آمرزش و بخشایش بیکران الهی آرزومندم.
ذات اقدس اله، روح آن مادر مومنه و پرهیزگار را که با تربیت فرزندانی نیک، نمونه ای از مادران زهرایی این خاک و بوم بوده اند را با بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) و ارواح پاک و عرشی شهدا قرین بفرماید.

برادر شما – مهدی سعادتی

 

Share