فیروز کریمی:به حریفان بگویید کمتر فشار بیاوردند تا ما گل نخوریم

پول زمین و کاور و کود را باشگاه داده و حتی باران هم با هماهنگی خودمان بارید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی ملوان در پاسخ به شبهه یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه پول کاور زمین چمن را باشگاه پرداخت کرده یا بازیکنان تصریح کرد: پول زمین و کاور و کود را باشگاه داده و حتی باران هم با هماهنگی خودمان بارید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از افق انزلی, فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پس از بازی ملوان و راه آهن در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر دو تیم در یک بازی سنگین در شرایط بارانی و زمین خیس یک بازی بسیار سنگین را انجام دادند.
karimi_3018وی افزود: بازیکنان در این بازی به خوبی ظاهر شدند و از عهده وظایفی که به آنها محول شده بود برآمدند ، بازی در این شرایط سخت بود ولی ما از ابتدا با ملوان بنا را روی اراده یک فوتبال زیبا گذاشتیم. همانطور که می دانید در بسیاری از مواقع  یک تیم زیبا بازی کرده و نتیجه نگرفته اما می خواستیم مزد زحمات مان را بگیریم. ام این را بگویم تیمی که خوب و روان بازی می کند قطعا برنده میدان خواهد بود و خیلی کم پیش می آید که در چنین شرایطی تیم حریف با تک موقعیت برنده بازی باشد.

کریمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه چرا لطیفی مربی راه آهن به نحوی صحبت می کرده که تیمش بسیار عالی بازی کرده افزود: اعتقاد بنده بر این است که لطیفی به خاطر این گفته که لیاقت تیم ما باخت نبوده که شکست سنگین بوده. ما خوب بازی کردیم و انصاف داشته باشیم راه آهن هم موقعیت داشت و گلر ما هم فرصت های  زیادی را از تیم گرفت و چند واکنش خوب نشان داد در کل تیم ما شایستگی پیروزی را داشت.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان سهل انگاری می کنند و در شرایطی که می توانستند تفاضل گل خود را کمتر کنند توپ ها را خراب می کردند اظهار کرد: البته که سهل انگاری شده و برای مثال قرار نبود یوسفی را تعویض کنم اما وقتی از او پرسیدم که چرا  توپ را خراب کردی و موقعیت به این خوبی از دست دادی گفت : خون به مغزم نمی رسید. بازی در زمین گل  آلود سخت است و تصمیم گیری را  سخت می می کند.لیدرها و بعضی از تماشاگران سر تمرین ما آمدند و دیدند همین نوع گلزنی را انجام دادیم. سعی می کنیم در تمرینات بعدی تمام موارد را لحاظ کنیم که به مشکل نخوریم.

سرمربی ملوان در پاسخ به شبهه یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه پول کاور زمین چمن را باشگاه پرداخت کرده یا بازیکنان تصریح کرد: پول زمین و کاور و کود را باشگاه داده و حتی باران هم با هماهنگی خودمان بارید. امروز دست کردن در جیب سخت است. این را بدانید اگر  بگویند تیمی با پول ۵۰ میلیونی من تیم قهرمان آسیا می شود من این پول را نمی دهم .این روز پول خرج کردن سخت است و برای پاداش بازی قبلی هم تشکر می کنم که به هر بازیکن یک نیم سکه پرداخت شد. در رابطه با کاور هم بگویم که بنده خودم شخصا آن را خریداری کردم. کسانی که در فوتبال نبودند بدانند کار در فوتبال سخت. اگر کسی پیدا شود که ۵ سکه برای کمک به تیم بدهد من دستش را می بوسم.
وی در خصوص شرایط مالی تیم بیان کرد: اولین تیمی که در برج ۶ ، ۳۰ درصد پرداختی داشته ملوان بوده و با حضور من هم ۱۰ درصد پرداختی داشته. ما در بهترین اردوها و هتل ها بودیم و حالا اگر قبلا مشکلاتش بوده رفع شده.این توفیق برای همه است و برای تک تک هواداران عدم توفیق هم برای همه است. به هر حال روز بد داریم. تیم پرطرفدار و بدون طرفدار فرقش همین است. راه آهن یک تیم قدیمی با هوادار کم است اما ملوان هوادار دارد. نباید چیزی را به قضا و قدر بسپاریم. تا ۱۵ اسفند ۱۵ میلیارد ریال قرارداد بازیکنان ملوان پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

کریمی با اشاره به اینکه اعتقادش بر این است که قدرت در ساختار دفاعی اعتبار یک تیم است اظهار کرد: در شرایط خوبی قرار داریم و دفاع ملوان بهتر شده و فشارها را به راحتی تحمل می‌کند و تلاشمان برای مستحکم‌تر کردن دفاع است. به حریفان هم بگویید کمتر فشار بیاوردند تا ما گل نخوریم!

Share