استاندار در جمع مردم رودبار

پروژه هایی گاز رسانی و آبرسانی از مطالبات به حق مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان اجرای پروژه هایی گاز رسانی و آبرسانی را از مطالبات به حق مردم دانست و افزود : مسئولین با تمام توان خود در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در رودبار گفت: مردم بار دیگر با شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن وحدت ملی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی ایران به نمایش می گذارند .
jpg3321 دکتر محمد علی نجفی عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای علی آباد رودبار با گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف اظهار داشتد : عزم دولت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم است و رفع محرومیت ها است .
استاندار گیلان مردمان رودبار را مردمانی فهیم ؛ مهربان و متدین توصیف کرد و گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز متخصصین این کشور و فرزندان انقلاب پروژه های عظیمی را در بخش های مختلف اجرا و مورد بهره برداری قرار می دهند .
نماینده عالی دولت در گیلان اجرای پروژه هایی گاز رسانی و آبرسانی را از مطالبات به حق مردم دانست و افزود : مسئولین با تمام توان خود در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش هستند.
استاندار گیلان احداث سد دیورش را از جمله برنامه های استان عنوان کرد و افزود : به دنبال آن هستیم تا مشکلاتی که در فاینانس و خط اعتباری وجود دارد را برطرف کنیم و این پروژه را اجرایی کنیم .
دکتر نجفی با اشاره به تلاش مدیران جهت حل مسائل کارگری افزود : متاسفانه بخشی از این موارد مربوط به تحریم ها ناجوانمردانه دشمنان و فضای سنگین تولید بود که در سالیان گذشته به وجود آمد .
استاندار گیلان خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای مسئولین دانست و افزود : فرق این انقلاب با سایر انقلاب ها در این است که با حضور پر رنگ مردم شکل گرفت و با مردم نیز ادامه راه می دهد .
وی گفت : الحمدا… نگرانی هایی که در جهت حل مشکلات در بخش زیتون وجود داشت با تلاش و زحمات دست اندرکاران برطرف شد .
استاندار گیلان با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: مردم ایران و گیلان، با حضور پرشور دیگری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دلبستگی خود به نظام، انقلاب و رهبری را به نمایش می گذارند.
دکتر نجفی گفت : در این روز مردم بار دیگر وحدت ملی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی ایران به نمایش می گذارند .
احمدی فرماندار شهرستان رودبار نیز گفت : در دهه فجر سال جاری ۳۱۶ پروژه با ارزش ریالی ۳۸ ملیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .

Share