رئیس مجمع نمایندگان گیلان اعلام کرد:

پرداخت یارانه به مردم خدمت نیست /کمترین شکایت‌ها از شرکت مخابرات گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: پرداخت یارانه به مردم خدمت نیست و این موضوع در بلندمدت آثار خود را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: پرداخت یارانه به مردم خدمت نیست و این موضوع در بلندمدت آثار خود را نشان می‌دهد.۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۱۳۱۵_shekari_0813

محمود شکری امشب در مراسم افتتاح ۱۲۳ پروژه مخابراتی گیلان با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور نجات مظلومان از ستم ظالمان، زورگویان و آدم‌کش‌ها است اظهار کرد: در ۱۲ بهمن سال ۵۷ استکبار مرد و باید این مرگ را باور کند.

وی انقلاب اسلامی را لطف الهی عنوان کرد و افزود: استکبار با نام حقوق بشر دنیا را ناامن کرده و تکبر اجازه نمی‌دهد اقرار به شکست داشته باشد.

شکری، ملت ایران را صبورترین و با استقامت‌ترین مردم جهان خواند و بیان کرد: ولایت‌پذیری ملت ایران در دنیا بی‌مانند است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و تالش در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند به نظام ضربه وارد کند و خداوند حافظ اصلی انقلاب اسلامی است.

وی به نامه امام (ره) به گورباچف رهبر شوروی و از هم پاشیدگی این کشور اشاره کرد و گفت: نامه مقام معظم رهبری قدرت استکبار و دنیای غرب را می‌شکند.

شکری در ادامه با اشاره به پرداخت یارانه نقدی به مردم اظهار کرد: پرداخت یارانه خدمت به مردم نیست و این موضوع در بلندمدت آثار خود را نشان می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان پرداخت یارانه در بسیاری از مواقع را مضر دانست و یادآور شد: نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق به موضوع مذکور توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه گیلان در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به استان‌های برخوردار عقب است، خاطر نشان کرد: رشد شاخص‌ها به دلیل توانمندی محمدعلی نجفی استاندار گیلان تحقق پیدا کرده است.

شکری در پایان مسئولیت اجرایی را بسیار مهم و سخت خواند و بیان کرد: کمترین شکایت‌ها از شرکت مخابرات گیلان است و این موضوع نشان می‌دهد فعالیت‌ها در این شرکت به صورت کاربردی انجام می‌شود./فارس

 

Share