از گوشه و کنار سیاست

وعده های احمدی نژادی استاندار روحانی/تشکر هاشمی از مطهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گفته می‌شود که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی طی تماسی با علی مطهری از موضع‌گیری‌ها و نطق‌های او در مجلس حمایت کرده و به وی گفته است که مجلس ایران به حضور نمایندگان مستقل و حقیقت‌جوی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , تابناک در بسته ویژه خبری خود نوشت:

خبرگری سیک عضو سابق شورای امنیت ملی دولت آمریکا مدعی شده است که خشکسالی و یا یک زلزله بزرگ می‌تواند تبعاتی بیشتر از حمله رژیم اسرائیل به ایران داشته باشد. وی در گفت و گو با یک رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور گفته: ما در آمریکا مهندسان خیلی خوبی داریم. مهندسان ارتش همه جای آمریکا سد ساختند و حالا مجبورند بسیاری از همان سدها را کاملا تخریب کنند به خاطر اینکه معلوم شد ساخت این سدها، غیر مفید بوده است. حالا ایران هم شاید مجبور باشد تعدادی از سدها را تخریب کند. در برخی موارد، ذخیره حجم بزرگی از آب، پاسخی به مشکل نیست. به طور کلی می‌توانم بگویم که خیلی از فعالیت‌هایی که نیت خیر انجام می‌شود، نتایج بدی می‌گیرد. هیچ دولتی هم مصون از این مساله نیست…شما خیال می‌کنید کاری که انجام می‌دهید بسیار خوب است، اما نتیجه‌ای منفی می‌گیرید. این مساله‌ای است که ایران باید خودش حل کند.

وعده های احمدی نژادی استاندار روحانی

ربیع فلاح استاندار مازندران و هیات همراه ۳۲ نفره اش در سفری به مسکو در نشستی مشترک با فعالان اقتصادی حاضر (که همراه خودش آمده بودند) وعده هایی از جنس همان‌هایی که در ۱ سال و اندی گذشته داده بود را روی میز گذاشت و از برنامه‌ریزی برای صادارت مرغ به آستراخان روسیه گرفته تا صادرات سیمان به صورت چارتر از طریق هوایی به این کشور سخن گفته است.

تشکر هاشمی از مطهری

گفته می‌شود که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی طی تماسی با علی مطهری از موضع‌گیری‌ها و نطق‌های او در مجلس حمایت کرده و به وی گفته است که مجلس ایران به حضور نمایندگان مستقل و حقیقت‌جوی نیاز دارد.

 

Share