مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت

وضعیت بسیار ناهنجار است;اتوبوس های رشت با غیرت همکاران به حرکت در می آیند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی رشت با بیان اینکه اتوبوس‌های سازمان تنها با غیرت همکاران به حرکت در می‌آوریم، افزود: برای اینکه شهر در حمل و نقل عمومی دچار بحران نشود همکاران ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامرضا زکی‌زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون ترافیک شورای این شهر با اشاره به اینکه وضعیت اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه بسیار ناهنجار است، اظهار داشت : ۱۳۰ اتوبوس در این سازمان وجود دارد که پنج عدد از این اتوبوس‌ها در کل ناوگان زیر پنج سال عمر دارند.

۱۳۹۲۰۹۰۴۱۵۳۶۵۰۳۴۱۶۱۲۸۳۳وی با بیان اینکه اتوبوس‌های سازمان تنها با غیرت همکاران به حرکت در می‌آوریم، افزود: برای اینکه شهر در حمل و نقل عمومی دچار بحران نشود همکاران ما تمام تلاش خود را  انجام می‌دهند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی رشت با اشاره به هزینه لوازم یدکی و تامین نیاز قطعات اتوبوس‌های سازمان، گفت: این سازمان برای تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بازار بدهکار است، بیشتر اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی رشت از رده خارج هستند.

در این جلسه عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه سازمان‌های شهرداری رشت باید در راستای برنامه مداری حرکت کنند، اظهار داشت : باید با مدیریت جهادی به ویژه در حوزه حمل و نقل استان همه امور را هماهنگ کنند.

فاطمه شیرزاد خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی در سال ۹۴ تحولات خوبی را در حوزه حمل و نقل شاهد باشیم./تسنیم

Share